تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):منافق، نيرنگباز، زيانبار و شكّاك است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816170309




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بوسه رهبر بر تابوت شهید صیاد شیرازی امضا عملکرد جهادی آن شهید بود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، بوسه رهبر بر تابوت شهید صیاد شیرازی امضا عملکرد جهادی آن شهید بود شهرری - ایرنا - جانشین سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: بوسه رهبرمعظم انقلاب بر تابوت شهید صیاد شیرازی از جنس بوسه امام حسین (ع) بر پیکر علمدار کربلا و امضا عملکرد جهادی آن شهید والامقام بود.


به گزارش ایرنا، حجت الاسلامˈعباس محمد حسنیˈ شامگاه پنجشنبه در آئین گرامیداشت پانزدهمین سالروز شهادت امیر سرافراز سپهبدعلی صیاد شیرازی در بهشت زهرا(س) در سخنانی اظهار داشت: شهید صیاد شیرازی یکی از قهرمانان و حماسه آفرینان ملت ایران است.
وی در این آئین با اشاره تلاش و کوشش آن شهید والامقام برای کسب علم و دانش و همچنین فنون نظامی به تشریح زندگی نامه شهید صیاد شیرازی پرداخت و گفت: شهید صیاد با اینکه دوران آموزش نظامی خود را در دوران ستم شاهی سپری کرده بود اما از زمانی که عطر انقلاب اسلامی به مشامش رسید با روحانیت پیوند مستحکمی ایجاد کرد.
محمد حسنی در ادامه، مبارزات پیش از انقلاب شهید صیاد شیرازی را بسیار ارزشمند توصیف کرد و خاطرنشان کرد: شهید صیاد شیرازی تا روز 22 بهمن در زندان به سر می برد و در صورت عدم پیروزی انقلاب معلوم نبود از سوی رژیم ستم شاهی چه بلاهایی بر سر آن شهید و یارانش می آمد.
وی با بیان اینکه شهید صیاد شیرازی در حفظ و حراست از پادگان های ارتش در اوائل پیروزی انقلاب اسلامی نقش اساسی ایفا کرد، به مبارزات شهید صیاد شیرازی با معاندین انقلاب اشاره و خاطر نشان کرد: امام راحل (ره) در خصوص اتفاقات کردستان شهید صیاد شیرازی را دعوت به مشورت کرده بودند.
جانشین سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: شهید صیاد شیرازی نیز ضمن لبیک به دعوت امام راحل(ره) در منزل شخصی خویش ستاد بحران تشکیل داد و در فرونشاندن غائله کردستان و ایجاد وحدت و همدلی در این منطقه نقشی بی بدیل داشت.
محمد حسنی، همچنین با اشاره به ویژگی های ممتاز شخصیتی شهید صیاد شیرازی، صفات معنوی آن شهید از جمله ایمان، اخلاص و ولایت مداری را مثال زدنی دانست.
وی خاطرنشان کرد: در جلسه ای در کردستان که با حضور بنی صدر رییس جمهور وقت به منظور رسیدگی به حوادث کردستان برگزار شده بود به دلیل اینکه بنی صدر صحبت های خود را بدون ذکر ˈبسم اللهˈ آغاز کرده بود از پاسخگویی به او به دلیل انحرافات عقیدتی خوداری کرد و همین مسئله منجر به عزل شهید صیاد شیرازی از سمت فرماندهی ارتش در آن منطقه شد.
محمد حسنی در ادامه با اشاره به مدیریت نظامی شهید صیاد شیرازی در عملیات های متعدد هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: یاد و خاطره رشادت ها، دلاوری ها، شجاعت ها، خلوص و ایمان شهید صیاد شیرازی هرگز از اذهان ملت ایران پاک نخواهد شد.
شهید سپهبد علی صیاد شیرازی متولد 1323 در روستای کبود گنبد شهرستان درگز از توابع خراسان رضوی، پس از 32سال خدمت در یگان های مختلف نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران روز 21 فروردین سال 1378 به دست عوامل گروهک منافقین در تهران به شهادت رسید.
آیین گرامیداشت پانزدهمین سالگرد شهادت امیر سپهبد علی صیاد شیرازی با حضور جانشین عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی، جمعی از فرماندهان و مسوولین لشگری و کشوری، کارکنان ستاد ارتش و خانواده های معظم شهدا و همرزمان آن شهید در گلزار شهدای بهشت زهرا (س) برگزار شد.
1724/703 ** 1552
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 104]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن