تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):دانشمندی که از علمش سود برند ، از هفتاد هزار عابد بهتر است .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813111061




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نوزادان دختر ملایری در روز تولد فاطمه زهرا(س) هدیه گرفتند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

نوزادان دختر ملایری در روز تولد فاطمه زهرا(س) هدیه گرفتند ملایر-ایرنا-همزمان با سالروز ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س)، نوزادان دختر در شهرستان ملایر هدیه گرفتند.


به گزارش ایرنا مشاور فرماندار ملایر در امور بانوان روز یکشنبه در دیدار از زایشگاه بیمارستان مهر ملایر و اهداء هدیه به متولدین دختر گفت: در این آیین به نوزادانی که در تاریخ 31 فروردین ماه سال 93 همزمان با ولادت فاطمه زهرا(س) متولد شدند، لوح تقدیر و هدیه اهدا شد.
ˈزهرا فراهانیˈ اظهار داشت: همچنین با هماهنگی مادران، نام هایی از القاب حضرت فاطمه(س) برای این نوزادان انتخاب شد.
وی ادامه داد: همزمان با ولادت فاطمه زهرا(س) و روز زن، جشن کوثر با همکاری ارگان های مختلف در نقاط مختلف این شهرستان از جمله سینما فرهنگیان و مصلی حضرت ابوالفضل(ع) با برنامه های مولودی خوانی و سخنرانی امام جمعه موقت ملایر برگزار شد.
وی بیان داشت: هم اکنون بیش از 30 برنامه جشن میلاد صدیقه کبری(س) در سطح شهر و روستای ملایر در حال برگزاری است و به قید قرعه به نام های فاطمه و زهرا جوایزی نیز اهدا می شود.
فراهانی تجلیل از زنان شاخص شهرستان، برگزاری مسابقات مختلف ورزشی، دیدار و تجلیل از مادران تک فرزند و دو شهید به بالا، برپایی نمایشگاه دستاردهای زنان کارآفرین و برگزاری کارگاه آموزشی طبخ آبزیان را از دیگر برنامه های هفته زن در ملایر عنوان کرد.
7528/551
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




31/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 82]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن