تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس سنت نيكويى را بنا نهد، اجرى برابر اجر همه عمل‏كنندگان به آن عمل تا روز قي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798524379




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پیام مدیر کل آموزش و پرورش لرستان به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: پیام مدیر کل آموزش و پرورش لرستان به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن خبرگزاری پانا: به مناسبت میلاد فرخنده فاطمه زهرا (س) ،روز زن و میلاد بنیانگذار انقلاب ،حضرت امام خمینی (ره) در پیامی این مناسبت را به فرهنگیان و دانش آموزان به ویژه بانوان فرهیخته فرهنگی تبریک گفت .
۱۳۹۳ يکشنبه ۳۱ فروردين ساعت 08:33



به گزارش خبرگزاری پانا،سالروز  ولادت باسعادت دخت نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه زهرا (س)  ، یادآور جایگاه رفیع و والای زن درتفکر الهی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و بیانگر  شکوه وعظمت زنان فرهیخته‌ای است که درتاریخ پرافتخار این سرزمین و فضای متعالی   نظام تعلیم وتربیت  ، زیباترین جلوه های عشق وایثار را به تصویر کشیده‌اند.
در پیشگاه خداوند متعال و حضرات معصومین علیهم السلام  وجود مقدس زهرای مرضیه از عظمت و منزلتی بی‌بدیل برخورداراست.   زندگی درخشان  و سراسر عبرت این بانوی مجلله  ، الگویی تمام عیار  برای همه‌ی انسان‌ها به‌ویژه زنان عالم است تا با تأسی به سیره عملی  و منش آن حضرت  ، به سعادت دو جهان نایل آیند . تاریخ زندگانی آن حضرت گواه آن است که زن به عنوان عصاره خلقت و محور استحکام نظام خانواده نقش مهمی در هدایت و سلامت خانواده بر عهده دارد .
زن مظهر ایجاد آرامش و مودت در خانواده ، و خانواده بستر ی سالم برای رسیدن به کمال انسان است و این نهاد مقدس نقش عمده‌اى در ارتقا و رشد و پویایى جامعه ایفا مى‌کند. نقش‌ همسری و مادری ، دو نقش بی بدیل زنان در جهان‌آفرینش است که امنیت و سلامت روانی بشر را در درون خانواده تضمین می‌کند و در انجام مطلوب این رسالت الهی، تاسی به حضرت فاطمه زهرا (س) به عنوان الگویی عملی ، می‌تواند روشی مناسب برای تربیت صحیح نسل آینده باشد.
سال 1393 در حالی آغاز شد که عطر یاد و نام فاطمی را با خود به همراه داشت و بیانگر این حقیقت بود که عشق و ارادت به مکتب علوی و فاطمی پیوندی ناگسستنی با ملت ما دارد و یادآور این حقیقت برای  معلمان و دست اندرکاران نظام تعلیم و تربیت بود که باید در انتقال مفاهیم اعتقادی و ارزشی ، آموزه‌های مکتب فاطمی را به جامعه اسلامی عرضه نمایند تا این موهبت الهی در زندگی اجتماعی خانواده‌ها جاری و ساری شود زیرا تنها مسیر صحیح زندگی انسان‌ها مسیر انسان‌ساز مکتب نبوی ، علوی و فاطمی است.
اینجانب ضمن  نکو داشت  تقارن این میلاد فرخنده با ولادت بنیانگذار نظام شکوهمند انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و گرامیداشت  سالی که با تدبیر هوشمندانه  رهبر فرزانه‌ی انقلاب به نام سال " اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی  " مزین گردیده است ، روز زن را به تمامی زنان بویژه همکاران  فرهنگی تبریک عرض نموده وعزم ، پایداری وتلاش صادقانه تمامی بانوان فرهنگی  فرهیخته را ارج نهاده ، توفیق همگان رااز درگاه احدیت درظل توجهات حضرت ولی عصر(عج)، تحت زعامت مقام معظم رهبری مدظله العالی و در سایه دولت تدبیر و امید  مسئلت می‌نمایم.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 104]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن