تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 6 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن مجتبی (ع):خردمند به کسى که از او نصیحت مى خواهد، خیانت نمى کند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

تسمه تردمیل - روغن تردمیل

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802191146




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اجراي برنامه هاي ويژه روز زمين پاک در منطقه 10 تهران


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳۱ فروردين ۱۳۹۳ (۱۴:۲۸ب.ظ)
اجراي برنامه هاي ويژه روز زمين پاک در منطقه 10 تهران ويژه برنامه هاي فرهنگي و اجتماعي منطقه 10 به مناسبت روز زمين پاک، با همکاري معاونت هاي امور شهري و فضاي سبز و امور اجتماعي و فرهنگي منطقه برگزار مي شود.
به گزارش خبرگزاري موج، فرامرز عظيمي شهردار منطقه 10 ضمن بيان اين مطلب و همچنين اهميت حفاظت از زمين و فرهنگ سازي مناسب در اين خصوص گفت: مراسم روز جهاني زمين پاک هر ساله در روز 22 آوريل مصادف با دوم ارديبهشت ماه با هدف حفاظت از زمين و جلوگيري از آلوده‏شدن آن با مشارکت ساکنين زمين همزمان درسراسر جهان برگزار مي‏شود.
وي افزود: برنامه هاي آموزشي و ترويجي اين منطقه به منظور جلب مشارکت دانش آموزان و نهادينه کردن فرهنگ نگهداشت محيط زيست با شعار اراده ملي براي زمين پاک بر اساس دستوالعمل ابلاغي از سوي ستاد محيط زيست و توسعه پايدار شهرداري تهران بر اساس آموزش شهروندان با اولويت کودکان و نوجوانان تدوين شده و در قالب " شناسايي و نحوه کنترل منابع آلاينده آب و خاک (پسماند، پساب هاي صنعتي وخانگي و ...)، تأثيرات آلودگي آب و خاک بر سلامت انسان و ساير موجودات، اهميت تفکيک زباله و روش‏هاي کاهش توليد زباله، روش‏هاي بهينه‏سازي مصرف آب و انرژي، شناسايي صنايع و کارگاه‏هاي آلاينده، صدور اخطار و برخورد قانوني با آن ها، توجه ويژه به نظافت و پاکسازي معابر، خيابان‏هاي اصلي و فرعي، بوستان ها و ساير اماکن عمومي، شناسايي و پاکسازي مکان‏ها و نقاطي که داراي آلودگي هاي زياد هستند و ... در دستور کار قرار گرفته است.
وي افزود: بخشي از برنامه هاي اين هفته از روز دوم تا هفتم ارديبهشت ماه در کنار غرفه هاي هفته سلامت دربوستان تهراني در قالب برگزاري ايستگاه نقاشي با موضوع زمين پاک، پياده روي نمادين، ايستگاه سلامت، مشاوره محيط زيست، انجام تست قند خون و فشار خون و نيز توزيع بروشور در زمينه زنده نگه داشتن زمين، توزيع بسته هاي آموزشي ويژه کودکان در رابطه با حفظ زمين، توزيع کودهاي ارگانيک بين شهروندان و آموزش مزاياي استفاده از کودهاي ارگانيک به جاي کودهاي شيميايي و ... برگزار خواهد شد.
به گفته وي، کارگاه ها و برنامه هاي آموزشي نيز در سطح خانه هاي سلامت، مدارس و مراکز فرهنگي با عناوين "نقش جوانان در پاک نگه داشتن زمين، تاثير دخانيات بر زمين پاک، با کاهش توليد زباله زمين مان را پاک نگه داريم،آموزش راهکارهاي پاک بودن زمين از آلودگي ها، آشنايي با انواع پسماندها و نيز نحوه نگهداري و جداسازي آن ها، معرفي فاضلاب ها به عنوان اصلي ترين تغيير دهنده هاي اکوسيستم کره زمين، کنترل توليد زباله جهت حفظ کره زمين و زيستگاه هاي آن، تاثير شوينده هاي خانگي بر زمين و ... به منظور ارتقا سطح آگاهي شهروندان برگزار خواهد شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 62]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن