تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 28 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):منزلت مردم را در نزد ما، از اندازه روايتشان از ما بشناسيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801275125




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برنامه های روز زمین پاک دربروجرد تشریح شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

برنامه های روز زمین پاک دربروجرد تشریح شد بروجرد- ایرنا- مسوول بهداشت محیط شبکه بهداشت بروجرد از تشریح برنامه های روز زمین پاک در این شهرستان خبر داد.


ˈذبیح اله بختیاریˈ روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در روز دوم اردیبهشت ماه ، روز زمین پاک برنامه های مختلف در بروجرد اجرا خواهد شد که پاکسازی اطراف تپه چغا توسط ماشین های شهرداری از مهمترین برنامه های روز زمین پاک در بروجرد است.
وی تصریح کرد: همچنین جمع آوری زباله های پراکنده در اطراف روستاها توسط دهیاریها نیز از دیگر برنامه هایی است که در این راستا اجرا خواهد شد.
وی یادآور شد: آموزش تفکیک زباله در مدارس برای دانش اموزان ، پاکسازی معابر ، شستشوی مرتب سطل های زباله توسط شهرداری ، جلوگیری از سوزاندان کاه که باعث آلودگی هوا می شود ، خروج مشاغل مزاحم و آلاینده به خارج از شهر از دیگر مباحثی بوده که درهفته زمین پاک مورد توجه قرار حواهد گرفت.
وی بر ضرورت مکانی مناسب برای جمع اوری زباله های روستایی تاکید کردو گفت: جمعآوری و دفتن صحیح زباله ها موجب کاهش خسارت به زمین خواهد شد.
بختیاری حفظ زمین و پاک نگه داشتن آن راوظیفه ای همگانی دانست و گفت: روز زمین پاک ، روزی برای یادآوری همه مردم است که زمین را فراموش نکنند و در حفظ آن کوشا باشند.
وی بیان کرد : برای حفظ و مراقبت بیشتر از زمین پاک، باید فرهنگ سازی صورت گیرد زیرا تمام آحاد جامعه به عنوان میراث داران گذشتگان وظیفه صیانت از فضای سبز را برعهده دارند.
634/630
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




28/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن