تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):روزه گرفتن در گرما، جهاد است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820305769




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طرح ملی آموزش شنا برای دانش آموزان پایه سوم ابتدایی در مدارس سرپل ذهاب اجرا شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

طرح ملی آموزش شنا برای دانش آموزان پایه سوم ابتدایی در مدارس سرپل ذهاب اجرا شد سرپل ذهاب - قصرشیرین - ایرنا - مدیر اداره آموزش و پرورش سرپل ذهاب از اجرای طرح ملی آموزش شنا (سباح) ویژه دانش آموزان پایه سوم ابتدایی در مدارس این شهرستان خبر داد.


ˈمحمدحسین قیطاسیˈ روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این طرح از بهمن سال 92 در مدارس شهرستان در راستای اجرای طرح های تحول بنیادین تربیت بدنی در مدارس، برای 645 دانش آموز دختر و پسر پایه سوم ابتدایی آغاز و تا 20 اردیبهشت امسال ادامه دارد.
وی تصریح کرد: آموزش شنا برای دانش آموزان در استخر آموزشی مجتمع ورزشی اداره آموزش و پرورش سرپل ذهاب زیرنظر مربیان مجرب برگزار می شود و فنون ورزش شنا در دو شیفت صبح و ظهر به دانش آموزان آموزش داده می شود.
قیطاسی اظهار کرد: هر دانش آموز به مدت 12جلسه در این طرح، آموزش های شنا را با حضور مربیان مجرب فرا می گیرد و در پایان گواهینامه پایان دوره بر مبنای سطح پیشرفت به آنها ارایه می شود.
وی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر کسب تحصیل، تهذیب و ورزش خاطرنشان کرد: علاوه بر تقویت و افزایش آمادگی دانش آموزان با اجرای طرح سباح، ورزش شنا یک ورزش نشاط آور و مفرح و شاداب برای جوانان و نوجوانان نیز محسوب می شود.
مدیر آموزش و پرورش سرپل ذهاب گفت: اجرای این طرح با استقبال دانش آموزان و هماهنگی و تمایل خانواده ها صورت گرفت ضمن اینکه رضایت خانواده ها و دانش آموزان را نیز بدنبال داشت.
سرپل ذهاب در غرب استان کرمانشاه بیش از 85 هزار نفر جمعیت و دارای 15 هزار نفر دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی ابتدایی، متوسطه اول و دوم است.ک/3
7399/567/9102
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




31/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 122]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن