تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):کمترین کفر این است که انسان از برادرش سخنی بشنود و آن را نگه دارد تا او را با آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814992868




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرهنگ یک امر زیربنایی برای تمام حوزه ها است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فرهنگ یک امر زیربنایی برای تمام حوزه ها است بیرجند - ایرنا - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه اقتدار، بدون توجه به امور فرهنگی امکان پذیر نیست گفت: فرهنگ یک امر زیر بنایی برای تمام حوزه ها می باشد.


ˈ محمد مطهری فرˈ در جمع مدیران رسانه های خراسان جنوبی با اشاره به اینکه فرهنگ در مقابل دیگر حوزه ها قرار نمی گیرد، افزود: موضوع و اهمیت فرهنگ هنوز در کشور نهادینه نشده و در واقع دیگر حوزه ها نیاز به فرهنگ را برای عملیاتی شدن اهداف خود هنوز احساس نکرده اند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه یکی از برکات انقلاب اسلامی ایران، جایگزینی فرهنگ به جای جامعه شناسی است، ادامه داد: جامعه شناسی که در قبل از شکل گیری انقلاب مورد توجه بود وارداتی ولی فرهنگ، ریشه در اعتقادات اسلامی دارد.
وی همچنین با بیان اینکه آمریکا هیچ هویت فرهنگی ندارد، گفت: قرآن، روایات و اهل یبت(ع) تمامی برنامه های لازم برای رسیدن به سعادت را برای ما به ارمغان آورده اند.
مطهری فر اظهار داشت: اگر می خواهیم اقتصادی پویا داشته باشیم باید به مباحث فرهنگی بیش از گذشته توجه کنیم و اگر سیاست کشور بخواهد در دنیا با اقتدار باشد، بدون توجه به امور فرهنگی امکان پذیر نیست.
وی با اشاره به اینکه در سالهای اخیر با فرمایشات رهبر معظم انقلاب، برخورد ابزاری شده است، افزود: امروز نگاه جهانیان معطوف به فرمایشات رهبر معظم انقلاب است.
مطهری فر خاطر نشان کرد: توجه به فرمایشات رهبری؛ نباید مقطعی باشد و باید در این راستا رسانه ها به خواسته ها و مطالبات رهبر معظم انقلاب در سفر به بیرجند توجه ویژه ای کنند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی یادآور شد: در زمینه توجه به سبک زندگی اسلامی، هیچ کار عملی انجام نشده و اقدامات تنها در حد شعار بوده است.665
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




31/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن