تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):دو خصلت است كه بالاتر از آنها چيزى نيست: ايمان به خدا و سود رساندن به برادران.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821192319




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اردوی زیارتی دانش آموزان مدرسه حسینی کربلای معلی


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مدارس خارج از کشور؛ اردوی زیارتی دانش آموزان مدرسه حسینی کربلای معلی خبرگزاری پانا: دانش آموزان و معلمین مدرسه حسینی کربلای معلی در اردوی یک روزه به زیارت اماکن مقدسه نجف اشرف پرداختند.
۱۳۹۳ يکشنبه ۳۱ فروردين ساعت 10:44



به گزارش سرویس آموزش و پرورش پانا، اردوی زیارتی یک روزه نجف اشرف با حضور دانش آموزان و معلمین مدرسه حسینی برگزار شد.
در این اردو شرکت کنندگان ابتدا با حضور در مسجد سهله به انجام اعمال این مسجد پرداختند در ادامه مزار صحابی جلیل القدر میثم تمار مورد زیارت قرار گرفت و بیت حضرت علی علی السلام در گام بعدی مورد ارادت اردوگران بود .
زائرین با حضور در مسجد کوفه، در فضای ملکوتی محراب عبادت اول مظلوم عالم با نوای مولای یا مولای ........ با ملکوتیان هم نوا شدند و به انجام اعمال مسجد پرداختند و قبور مطهر مسلم ابن عقیل، هانی ابن عروه و مختار ثقفی در پایان حضور در مسجد مورد زیارت قرار گرفت. در ادامه :ارادتمندان اهلبیت سپس با حضور در حرم مطهر امیر مومنان علی علیه السلام به زیارت و عرض ارادت به ساحت مقدس آن امام همام پرداختند در پایان همگان نهار را مهمان سفره پر برکت آن امام همام در مضیف حضرتش بودند و پس از آن در ساعت 17:30 به کربلای معلی باز گشتند.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن