تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس يك روز ماه رمضان را (بدون عذر)، بخورد - روح ايمان از او جدا مى‏شود 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820407433




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خودکشی معاون مدير مدرسه کره‌ای که دانش آموزانش در کشتی غرق شدند


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
خودکشی معاون مدير مدرسه کره‌ای که دانش آموزانش در کشتی غرق شدند
پلیس کره جنوبی امروز جمعه اعلام کرد معاون مدیر دبیرستانی در کره جنوبی که شماری از دانش آموزان این دبیرستان را در سفری دریایی که به غرق کشتی آنان انجامید همراهی می کرد، به علت از بین رفتن امید به زنده پیدا کردن 274 مفقود این حادثه، خودکشی کرد.


به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری رویترز، پلیس کره جنوبی امروز جمعه اعلام کرد معاون مدیر دبیرستانی در کره جنوبی که شماری از دانش آموزان این دبیرستان را در سفری دریایی که به غرق کشتی آنان انجامید همراهی می کرد، به علت از بین رفتن امید به زنده پیدا کردن 274 مفقود این حادثه، خودکشی کرد. 
 کشتی سئول که 476 سرنشین داشت روز چهارشنبه هنگام سفر از بندر انشیون به جزیره جیجو در جنوب کره جنوبی واژگون شد. کانگ مین جیو معاون 52 ساله دبیرستانی که شماری از دانش آموزانش سوار این کشتی بودند از روز گذشته ناپدید شده بود و جستجوها نشان داد او خود را به شاخه درختی در خارج از سالن ورزشی شهر بندری جیندو با کمربندش حلق آویز کرده است. خویشاوندان مفقود شدگان این حادثه که اکثر آنها از دانش آموزان مدرسه بودند در این سالن ورزشی تجمع کرده بودند. 


پلیس اعلام کرد کانگ قبل از خودکشی نامه ای برجا نگذاشته است و جستجو برای یافتن او زمانی آغاز شد که یکی از معلمان مدرسه ناپدید شدن او را گزارش کرد. کانگ از حادثه غرق کشتی جان به در برده بود. 


تاکنون رسما کشته شدن 28 مسافر این کشتی اعلام شده و 174 نفر نیز نجات داده شده اند. اکثر مفقود شدگان دانش آموزان دبیرستان دانون در حومه سئول هستند که با کشتی حادثه دیده به تعطیلات می رفتند. 


هم اکنون غواصان تلاش می کنند با وجود موج های عظیم خود را به داخل کشتی غرق شده برسانند. بخت زنده پیدا کردن مفقودشدگان بسیار اندک است. 





انتهای پیام/






تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۳ - ۲۳:۵۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 74]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن