تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند عزو جل كه فرموده است: از صبر و نماز كمك بگيريد، صبر، روزه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820969486




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آزاد شدن صيد ماهي شوريده در صيدگاه هاي خوزستان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳۰ فروردين ۱۳۹۳ (۱۸:۳ب.ظ)
آزاد شدن صيد ماهي شوريده در صيدگاه هاي خوزستان بر اساس نتايج تحقيقات پژوهشکده آبزي پروري جنوب کشور، صيد ماهي شوريده در آب هاي خوزستان که از 20 اسفند ماه ممنوع شده بود، از تاريخ 30 فروردين ماه امسال آزاد مي باشد.
به گزارش خبرگزاري موج، اين تصميم پژوهشکده آبزي پروري جنوب کشور، به علت آغاز فصل تخم ريزي ماهي شوريده اعلام شده بود تا از وارد شدن صدمات به ذخاير آبزيان خليج فارس جلوگيري شود که با توجه به اتمام فصل تخم ريزي ماهي شوريده، اکنون صيد اين گونه ماهي آزاد است.
بر اساس نتايج تحقيقات، پژوهشکده آبزي پروري جنوب کشور، صيد ماهي شوريده در آب هاي خوزستان که از 20 اسفند ماه ممنوع شده بود، از تاريخ 30 فروردين ماه امسال آزاد مي باشد.
بر اساس اين گزارش؛ اين تصميم پژوهشکده آبزي پروري جنوب کشور، به علت آغاز فصل تخم ريزي ماهي شوريده اعلام شده بود تا از وارد شدن صدمات به ذخاير آبزيان خليج فارس جلوگيري شود که با توجه به اتمام فصل تخم ريزي ماهي شوريده، اکنون صيد اين گونه ماهي آزاد است.
اين گزارش مي افزايد: درحال حاضر صيد همه گونه هاي آبزيان به جز ميگو آزاد مي باشد و صيادان طبق روال عادي عمليات صيد را انجام مي دهند.
گفتني است؛ ناوگان صيادي استان خوزستان داراي 596 لنج صيادي و 1340 قايق صيادي مي باشد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن