تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  ghhhhhh
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820781473




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دستگاه های اجرایی در اجرای هدفمندی یارانه ها هماهنگ تر باشند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

امام جمعه نوشهر درخواست کرد : دستگاه های اجرایی در اجرای هدفمندی یارانه ها هماهنگ تر باشند نوشهر - ایرنا - امام جمعه نوشهر خواستار هماهنگی و همکاری بیشتر دستگاه های اجرایی منطقه در اجرای فاز دوم قانون هدفمندی یارانه ها شد.


به گزارش خبرنگار ایرنا ، حجت الاسلام ˈ محمود مشایخ ˈ روز شنبه در جلسه هم اندیشی ائمه جمعه غرب مازندران با شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه با اشاره به اهمیت اجرایی شدن مرحله دوم یارانه ها ، گفت : مسوولان و مردم منطقه باید با همدلی و احساس مسوولیت بالا، دولت را در راه پیشرفت و توسعه کشور یاری دهند و در این زمینه همه مردم و مسوولان باید تلاش ویژه ای داشته باشند.
وی اجرای موفق مرحله دوم هدفمندی یارانه ها را نیازمند عزم ملی و مدیریت جهادی مسوولان دانست و افزود : درآمد حاصل از هدفمندی یارانه ها در سه حوزه بهداشت و درمان، محیط زیست و افزایش تولید و ایجاد اشتغال هزینه و رشد و شکوفایی کشور را به ارمغان خواهد داشت.
او ادامه داد : مرحله دوم اجرای قانون هدفمندی یارانه ها با شیب کم آغاز خواهد شد و دولت به دنبال ایجاد تعادل در منابع و مصارف انرژی است.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه چالوس نیز در این جلسه گفت: باید با مصرف صحیح و بهینه نفت و گاز از سوی مردم این نعمت خدادادی را برای آیندگان حفظ کرد.
ˈ سید محمود طاهری ˈ افزود : مردم ایران چند برابر میانگین مصرف جهانی از حامل های انرژی استفاده می کنند که این امر با فرهنگ دینی ما که به صرفه جویی و پرهیز از اسراف تاکید دارد، سازگار نیست.
وی با اشاره به مصرف بیش از 715 میلیون لیتر سوخت در سال گذشته در غرب مازندران ، ادامه داد : مقدار یارانه تخصیصی برای این میزان فرآورده های نفتی بیش از 14 هزار میلیارد ریال بود که این میزان بیش از چهار برابر بودجه عمرانی استان در سال گذشته است.
طاهری گفت : سهم هر خانوار در غرب مازندران از این مبلغ 70 میلیون ریال و هر نفر بیش از 20 میلیون ریال می شد که با این مبلغ می توان 28 هزار واحد مسکونی 500 میلیون ریالی ساخت یا برای 9هزار نفر شغل ایجاد کرد.
وی افزود : هم اکنون زمان آن فرا رسیده است تا مردم با صرفه جویی و پرهیز از اسراف به ویژه در مصرف حامل های انرژی، در اجرای مرحله دوم قانون هدفمندی یارانه ها دولت را در این برهه تاریخی کمک و مسوولان نیز با هم افزایی بیشتر در ایجاد بسترهای لازم برای بهتر اجرایی شدن این مرحله تلاش کنند.
او ادامه داد : سهمیه قبلی با نرخ سابق در کارت ها حفظ خواهد شد و با تک نرخی یا دو نرخی شدن بنزین سهمیه بندی تغییر نخواهد کرد.
بر اساس اعلام مراکز معتبر جهانی ، ایران در زمینه اتلاف انرژی در دنیا رتبه اول را دارد.ک/3
1295/1654
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




30/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن