تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 19 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند! زبان را عذابى دهد كه هيچ يك از اعضاى ديگر را چنان عذابى ندهد. زبان گويد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814612531




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دستگاه های اجرایی برای اجرای طرح هدفمندی یارانه ها همکاری کنند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

دستگاه های اجرایی برای اجرای طرح هدفمندی یارانه ها همکاری کنند یزد - ایرنا - معاون برنامه ریزی استاندار یزد گفت: بسیج دستگاه های اجرایی در راستای جلوگیری از ایجاد هرگونه خللی در ثبت نام یارانه ها صورت پذیرد.


به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری یزد، ˈمحمد رضا باباییˈ روز شنبه در جلسه ستاد هدفمندی یارانه های استان گفت: عدم ثبت نام در سامانه به منزله انصراف از دریافت یارانه ها تلقی خواهد شد.
وی اظهار داشت: متقاضیان با مراجعه به سامانه WWW.Refahi.ir از تاریخ 20 فروردین ماه سال جاری بنابر اولین رقم سمت راست کد ملی خود یعنی عدد صفر روز اول، عدد یک روز دوم و ... تا 29 فروردین ماه اقدام به ثبت نام نموده و به هر علتی موفق به ثبت نام نشده اند در روز های 30 و 31 فروردین ثبت نام خود را انجام دهند.
وی گفت: یارانه فروردین ماه طبق روال گذشته به حساب افراد واریز خواهد شد و در سامانه جدید نیز محدودیتی برای ثبت نام نخواهد بود ولی اجازه بررسی حساب ها و دارایی های افراد در مراحل ثبت نام سامانه گرفته خواهد شد و که اگر خلاف واقع گفته شده باشد، دستگاه های ذیربط بررسی لازم را صورت خواهند داد.
وی افزود: در مرحله دوم هدفمندی یارانه ها 5 هزار میلیارد تومان به بخش سلامت و 10 هزار میلیارد تومان به بخش حمل و نقل اختصاص خواهد یافت.
بابایی در ادامه با اشاره به اینکه فرمانداری ها وظیفه نظارتی و حاکمیتی را بر عهده دارند، گفت: فرمانداری ها باید نظارت کامل بر دفاتر ثبت نام و امور مرتبط با هدفمندی یارانه ها را داشته باشند و دفاتر نیز باید در 10 روز ثبت نام با افزایش ساعات کاری خود بر ارتقا کیفیت خدمات به آحاد مردم تلاش کنند.
معاون استاندار بر تشکیل جلسات منظم در فرمانداری ها در خصوص هدفمندی یارانه ها تاکید و بیان کرد: دستگاه های مرتبط با امر هدفمندی یارانه ها مشکلات خود را به معاونت های مرتبط استانداری ارسال نمایند تا مورد ارزیابی لازم قرار گیرد.
این مقام مسئول همچنین از تعیین سقف درآمدبرای مشمولان یارانه توسط دولت در آینده خبر داد و گفت: در مراحل بعدی نحوه اطلاع رسانی املاک و سایر داراییها ابلاغ خواهد شد.ک1
7536/1968
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن