تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را قرائت كند خداوند در بهشت هفتاد هزار قصر از يا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816509234




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روزنامه ایران در یک نگاه


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

روزنامه ایران در یک نگاه تهران- ایرنا- روزنامه ایران در شماره روز شنبه خبر نخست خود را به ˈگزارش مثبت آمانو؛ آزادی اموال ایران از آمریکاˈ اختصاص داد.


این روزنامه در این رابطه نوشت: وزارت خارجه امریکا اعلام کرده که براساس اطلاعات آژانس و تعهدات کاخ سفید در برنامه اقدام مشترک، وزارت خزانه داری امریکا گام های تازه ای برای آزادسازی 450 میلیون دلار از دارایی های بلوکه شده ایران برداشت. همچنین آژانس بین المللی انرژی اتمی اذعان کرد که ایران به شرایط توافق موقت هسته ای سال گذشته خود با شش قدرت جهانی پایبند بوده است.
نماینده ایران در آژانس نیز گزارش تازه منتشر شده این سازمان را سند روزآمد شده قبلی عنوان کرد که نشان می دهد ایران به اجرای اقدام های داوطلبانه طبق توافق ژنو ادامه می دهد.
ˈروحانی:اقتدار نیروهای مسلح پشتوانه مذاکره کنندگان استˈ تیتر دوم روزنامه ایران است که به سخنان رییس جمهوری در مراسم روز ارتش است.
در ادامه این خبر می خوانیم: در مراسم روز ارتش از یکی از جدیدترین نمونه های ارتقا یافته تانک های ارتش جمهوری اسلامی ایران رونمایی شد. تانک ذوالفقار این توانمندی را دارد که تحت هر شرایط و در حال حرکت نیز به اهداف مورد نظر خود تیراندازی کند.
در این مراسم از جدیدترین سلاح های نیروی زمینی ارتش با نام های «اخگر» (سلاح 76 میلیمتری) و «محرم» (سلاح شش لول) رونمایی شد. «محرم» قادر است بیش از دو هزار تیر در دقیقه شلیک کند. ارتش جمهوری اسلامی ایران با رونمایی از «محرم» به معدود کشورهای برخوردار از این نوع سلاح پیوسته است.
دکتر حسن روحانی سخنان خود را در مراسم روز ارتش با پرهیز از مداخله ارتش در امور سیاسی کشور آغاز کرد. او ارتش را بحق نماد «اسلام خواهی، میهن دوستی و مردم سالاری» عنوان کرد و گفت: نیروهای مسلح در دسته بندی ها و بازی های سیاسی مداخله نمی کنند.
وی با بیان اینکه ارتش در همه صحنه های 35 سال بعد از پیروزی انقلاب در فراز و نشیب های مختلف، در خط مقدم دفاع از کشور، دفاع از میهن و رهبری قرار داشته، ادامه داد: ارتش جمهوری اسلامی ایران همواره نشان داده که به وصیت امام راحل که فرمود نیروهای نظامی در کار سیاسی دخالت نکنند عمل کرده است. ارتش ضمن آگاهی از مسائل سیاسی هرگز در بازی ها و دسته بندی های سیاسی دخالت نمی کند و هرگز از ملت و دولت منتخب مردم سهم خواهی نکرده و دنبال دفاع از میهن و نظام بوده است.
ˈپدرسالار در هزارتوی مرگˈ عنوان خبر دیگر صفحه نخست روزنامه است که به درگذشت ˈگابریل گارسیا مارکزˈ اسطوره رمان نویسی آمریکای لاتین اشاره دارد.
در این خبر می خوانیم: مارکز در دوره ای که امپریالیسم رسانه ای با مدل های رسانه ای شمال، جنوب، شرق و غرب امکان رشد محصولات فرهنگی جهان سوم را از بین می برد، ظهور کرد و چنین معادلاتی را به هم زد. ماریو بارگاس یوسا، بیل کلینتون، آکادمی سلطنتی اسپانیا و بسیاری از رسانه های بزرگ جهان از مرگ مارکز گفتند.
ˈهشدار در مورد تغییر الگوی انتقال اچ.آی.وی/برنامه جدید مبارزه با ایدز بزودی کلید می خوردˈ عنوان گزارش این روزنامه است که به اظهارات دکتر ˈعباس صداقتˈ رییس اداره کنترل ایدز وزارت بهداشت از تدوین چهارمین برنامه استراتژیک کشوری ایدز در سال جاری و اجرای آن از سال 94 برای مدت پنج سال اشاره دارد.
در ادامه این خبر آمده است: دکتر عباس صداقت رئیس اداره کنترل ایدز وزارت بهداشت گروه های جوانان، نوجوانان و زنان را از مهم ترین گروه های هدف چهارمین برنامه استراتژیک کشوری ایدز دانست و عنوان کرد: پیشگیری از انتقال جنسی ایدز و تأکید بر برنامه های کاهش آسیب اعتیاد در زمینه اچ آی وی از جمله مباحثی است که پیش بینی می شود از مهم ترین راهبردهای برنامه چهارم کشوری ایدز باشد. همچنین دکتر مهرناز رسولی نژاد عضو کمیته تدوین چهارمین برنامه استراتژیک کشوری ایدز در این باره به ایران گفت: چند سالی است که وزارت بهداشت برنامه های تدوین شده ای برای مراقبت، پیشگیری و درمان ایدز ارائه می دهد که ما در برنامه ریزی و تدوین آن دخیل هستیم. وی افزود: تدوین این گونه برنامه ها بسیار تأثیرگذار است، اما بیشترین کاربرد آن برای گروه دانشجویان و پزشکانی است که با بیماران مبتلا به ایدز در ارتباط هستند.
ˈتدابیر دولت برای جلوگیری از تورم، بیکاری و رکودˈ عنوان خبر مصاحبه اقتصادی این روزنامه است که به اظهارات ˈحسن یونس سینکیˈ رییس دبیرخانه هدفمندسازی یارانه ها درباره جزئیات قیمتگذاری کالاها در سال 93 اشاره دارد.
ˈتوافق ناگهانی روسیه و غرب در اوکراین؛ عذرخواهی وزارت نیرو از شهروندان؛ کاهش جمعیت کیفری زندان با استفاده از دستبند و پابند الکترونیکی؛ تک تازی مارک دارها در بازار پوشاک؛ اردوغان، کاندیدای عدالت و توسعه برای ریاست جمهوری؛رییس مجلس:نباید از دولت انتظارات غیر واقعی داشت و عارف: قهر و بی انگیزگی در قاموس اصلاح طلبی معنی نداردˈ از دیگر اخبار برجسته شده در این روزنامه است.
شبد**2023
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




30/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 129]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن