تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):افطارى دادن به برادر روزه دارت از گرفتن روزه بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798730828




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هیچ ایرانی نمی‌خواهد به تیم‌ عربی ببازیم/ از نگاه متفاوت به دو عرصه ملی متعجبم


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


ورزشی > فوتبال - فوتسال در گفتگو با مهر عنوان شد:
هیچ ایرانی نمی‌خواهد به تیم‌ عربی ببازیم/ از نگاه متفاوت به دو عرصه ملی متعجبم
سرپرست تیم فوتبال سپاهان اصفهان با اشاره به اینکه باخت به تیم‌‎های عربی حتی در عرصه باشگاهی دردناک است، گفت: قطعا هیچ ایرانی حاضر نیست یک تیم باشگاهی کشورش، مقابل تیمی عربی به وضعیت بدی شکست بخورد.



حسین فرامرزی در گفتگو با خبرنگار مهر، در مورد آخرین وضعیت حضور ملی‌‎پوشان تیم فوتبال سپاهان اصفهان در اردوی تیم ملی در آفریقای جنوبی، ضمن بیان مطلب فوق گفت: درحال حاضر نشست‌ها و مذاکراتی بین مسئولان فدراسیون فوتبال و تیم‌های نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا در حال برگزاری است که امیدوارم تصمیم نهایی به نحوی اتخاذ شود که نه باشگاه‌ها و نه تیم ملی متضرر شود. وی در ادامه افزود: پس از نامه‌ای الزام آوری که طی روزهای از سوی علی کفاشیان به باشگاه‌ها ارسال و در آن بر همکاری بلاشرط با فدراسیون فوتبال در خصوص واگذاری بازیکنان ملی‌پوش به تیم ملی تاکید شده بود، ما به فدراسیون نامه‌ای فرستادیم و درخواست کردیم بازیکنان خود را پس از پایان مرحله گروهی و یا حذفی لیگ قهرمانان آسیا در اختیار تیم ملی قرار دهیم. سرپرست تیم فوتبال سپاهان اصفهان اضافه کرد: البته مسئولان فدراسیون ابتدا شفاها با این درخواست موافقت کردند اما امروز بحث حضور نفرات ملی‌پوش در تیم ملی مطرح می‌شود. ضمن اینکه در فهرست نفرات اعلام شده از سوی سرمربی تیم ملی، نام بازیکنان اصلی تیم سپاهان وجود دارد که با توجه به بازی‌ها سخت و شرایط دشواری که برای صعود پیش رو داریم، به این بازیکنان در این دو مسابقه پایانی نیاز مبرمی داریم. وی صحبت‌هایش را اینگونه ادامه داد: درحال حاضر صعود فولاد به مرحله بعدی تقریبا مسجل است، هرچند 2-3 بازیکن این تیم بیشتر به تیم ملی دعوت نشده‌اند. تعداد ملی‌پوشان تراکتورسازی هم کم است و استقلال هم برای صعود ناامید نیست اما تیم سپاهان سخت‌ترین کار را در این 2 بازی پیش‌رو دارد و برای صعود باید هر دو حریف خود را شکست دهد. فرارمرزی در ادامه در مورد اینکه شنیده می‌شود زلاتکو کرانچار با حضور نفرات ملی‌پوش تیم خود در تیم ملی مخالف است، یادآور شد: هم کرانچار، هم سایر اعضای کادرفنی و هم مدیریت باشگاه با حضور نفرات تیم در اردوی تیم ملی موافق نیستند زیرا ما هم کاری ملی‌ پیش رو داریم و باید بتوانیم انتظارات هواداران و مردم استان را پاسخ داده و به خاطر سرمایه‌گذاری که در باشگاه‌مان انجام شده، به مردم و مسئولان کارخانه فولادمبارکه پاسخ بدهیم. وی با بیان اینکه اقدام سپاهان در راستای قوانین و برنامه‌های AFC است، افزود: من متعجبم چرا مسئولان فدراسیون فوتبال به دو عرصه ملی، دو نگاه متفاوت دارند. قطعا هیچ ایرانی حاضر نیست یک تیم باشگاهی کشورش، مقابل تیمی عربی به وضعیت بدی شکل بخورد، درحالیکه امید به پیروزی مقابل حریفان عربی و راهیابی به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا را دارد. شکست تیم‌های باشگاهی ایران در آسیا مقابل تیم‌های عربی، دردناک‌تر از شکست تیم ملی نباشد کمتر از آن هم نیست اما مسئولان شاید به این موضوع اهمیتی نمی‌دهند. سرپرست تیم فوتبال سپاهان اصفهان در پایان گفت: باید دید مسئولان به درخواست ما چه واکنشی نشان می‌دهند اما امیدوارم این مشکل با تعامل حل شود زیرا تمایلی نداریم اتفاقاتی بی‌افتد که به ضرر هر دو تیم شود. باشگاه سپاهان، جزو بدنه فوتبال است و امروز کاری ملی انجام می‌دهد که باید همه خصوصا مسئولان فدراسیون به آن کمک کنند.  


۱۳۹۳/۱/۲۴ - ۱۴:۵۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 90]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن