تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فال بد زدن شرك است و هيچ كس ازما نيست مگر اين كه به نحوى دستخوش فال بد زدن مى شود، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821182370




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بزودی گمرک ملایر از نمایندگی به اداره ارتقاء پیدا می کند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

بزودی گمرک ملایر از نمایندگی به اداره ارتقاء پیدا می کند ملایر-ایرنا-نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: طبق قول مساعد مشاور رییس کل گمرک ایران، بزودی مجوز اداره گمرک ملایر صادر می شود و گمرک این شهرستان از نمایندگی به اداره ارتقاء می یابد.


به گزارش ایرنا ˈاحمد آریایی نژادˈ روز جمعه در جمع فعالان اقتصادی شهرستان ملایر با حضور مشاور رییس کل گمرک ایران افزود: بر این اساس، چارت سازمانی این اداره نیز پیش بینی شده و امید می رود به زودی این امر محقق شود.
وی با بیان اینکه ملایر نیمی از صادرات استان همدان را به خود اختصاص داده است، اظهار داشت: این پتانسیل و ظرفیت، مسوولان شهرستان را وادار به حرکت رو به جلو کرد تا فعال تر از گذشته برای اعتلای این شهرستان و نظام جمهوری اسلامی گام بردارند.
آریایی نژاد نیروی انسانی را سرمایه هر کشوری دانست و افزود: نیروی انسانی این شهرستان همواره توانمند، باانگیزه و تحصیل کرده برای تحرک و پویایی اقتصاد و اشتغال طبق تاکیدات رهبری، در خدمت به جامعه و نظام است.
وی ملایر را دارای توانمندی هایی چون صنایع دستی، انگور و کشمش، مواد غذایی و خشکبار، راه آهن و نزدیکی به همسایگان غرب کشور دانست و خاطرنشان کرد: ظواهر اداری یکی از موانع تسهیل در راه کارآفرینی و جهاد اقتصادی است که امیدواریم با رعایت عدالت، شهرستان ملایر به جایگاه اصلی خود برسد.
معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه ملایر نیز جلوگیری از اتلاف هزینه ها را لازمه داشتن فضای اقتصادی خوب و مطلوب دانست و اظهار داشت: فعالیت جوانان در حوزه صادرات، ظرفیت و قابلیتی ویژه برای تحقق و تقویت اقتصاد است.
ˈمحمدقاسم عبدلیˈ افزود: ظرفیت مبل و منبت ملایر بسیار منحصر به فرد است که در آینده با همت و تلاش مسوولان می توانیم شهرکی مانند یافت آباد تهران داشته باشیم.
سرپرست نمایندگی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ملایر نیز تصریح کرد: با تشکیل انجمن تولید و صادر کنندگان مبل و منبت در این شهرستان، به طور حتم این پتانسیل بالا نیاز به گمرک واحد و مستقل دارد.
ˈحسن بهرامیˈ اظهار داشت: انجمن توسعه صنعت و معدن با عضویت 60 نفر از مدیران واحدهای تولیدی و انجمن صادرکنندگان کشمش با 70 واحد فعال، نشانه فعالیت بالای اقتصادی این شهرستان است.
وی وجود 32 واحد فعال سیلیس، سایت کوره آجر پزی با 20 واحد فعال، 42 معدن فعال و استخراج سالیانه یک میلیون و 400 هزار تن از 740 میلیون تن ذخایر معدنی، وجود سه شهرک خصوصی را از دیگر ظرفیت های اقتصادی این شهرستان برشمرد.
نمایندگی گمرک ملایر در فروردین ماه سال 1389 راه اندازی شد.
7528/551
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




29/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 91]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن