تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 6 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر که خدا رابشناسد ترس او در دلش می افتد و هر از خدا ترسان باشد نفسش از دنیا باز ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812773417




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استان ها درهفته گذشته/ دریادلان شرق، میزبان روحانی


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

استان ها درهفته گذشته/ دریادلان شرق، میزبان روحانی استان ها- ایرنا- دریادلان استان سیستان و بلوچستان در جنوب شرق کشور روزهای سه شنبه و چهارشنبه هفته گذشته میزبان حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رییس دولت یازدهم بودند.


دکتر روحانی در سفر به شهرستان های این استان در جمع مردم حضور یافت و به سخنرانی پرداخت.
رییس جمهوری با روحانیون دیدار کرد و در جلسات رسمی دولت تصمیماتی برای عمران استان سیستان و بلوچستان گرفته شد.
به همین مناسبت نماینده ولی فقیه، استاندار، مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان و امام جمعه مسجد مکی اهل سنت زاهدان با انتشار بیانیه ای مشترک از اقشار مختلف مردم این استان برای استقبال پرشور از ریاست جمهوری در سفر به این منطقه جنوب شرق کشور تقدیر و تشکر کردند.
در این بیانیه مشترک که عصر پنج شنبه در اختیار خبرگزاری جمهوری اسلامی قرار گرفت، خطاب به مردم استان آمده است: حضور یکپارچه و سراپا شوق و اشتیاق شما در استقبال از ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران که نشان از وحدت، همدلی، همراهی، انسجام، اتحاد و همبستگی همه اقوام و مذاهب بود، مایه مباهات و افتخار است.
زاهدان - برای نخستین بار یک فرماندار زن در سیستان و بلوچستان کار خود را به عنوان نماینده عالی دولت در شهرستان قصرقند روز پنجشنبه آغاز کرد.
استاندار سیستان و بلوچستان با حضور در جمع مسوولان، معتمدان و سران طوایف و عشایر این شهرستان ˈحمیرا ریگیˈ را به عنوان فرماندار قصرقند معرفی کرد.
**روز ارتش
آخرین روز هفته مصادف با روز ارتش جمهوری اسلامی بود که مراسم رژه یگانهای نمونه نیروی زمینی، هوایی و دریایی، جمعه برگزارشد.
** واکنش به تخریب باغ سیب
کرج- به دنبال اطلاع رسانی رسانه ها در زمینه قطع دو هزار اصله درخت مثمر در باغ سیب مهر شهر، شماری از شهروندان کرج با تجمع دراین محل خواستار برخورد قاطع با عاملان این اقدام غیر قانونی شدند. درایام نوروز امسال یک شرکت وابسته به یک دستگاه اجرایی اقدام به قطع دوهزاراصله درخت درباغ سیب کرج کرد که مسوولان شهری این اقدام را اطلاع رسانی کردند.مسوولان استان البرز ازجمله دستگاه قضایی قول داده اند این موضوع را به صورت ویژه پیگیری و نسبت به احیای باغ 350 هکتاری سیب مهر شهر اقدام شود.
**سرگردانی بدون پاسخگویی
کیش - پرواز شماره 7096 شرکت هواپیمایی کیش ایر که قرار بود ساعت 12 و 45 دقیقه پنجشنبه از جزیره کیش به مقصد کرمانشاه انجام شود بطور ناگهانی به ساعت 18 و 45 دقیقه تغییر کرد که این امر موجب سرگردانی مسافران این پرواز شد.
مسافران گفتند: این ناهماهنگی بخشی از وقت گرانبهای مردم را در مسیر محل اقامت تا فرودگاه و بالعکس هدر داد و هیچ اتفاقی هم برای چارتر کننده (اجاره کننده هواپیما)نمی افتد.
**ورزشی ها
اهواز- هواداران تیم فوتبال فولاد خوزستان صعود این تیم را به مرحله حذفی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در اهواز جشن گرفتند.تیم فوتبال فولاد خوزستان عصر روز چهارشنبه با غلبه سه بر یک بر تیم فوتبال الجیش قطر به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا راه یافت .
نهاوند، همدان - محمد گودرزی وزیر ورزش و امور جوانان چهارشنبه شب در نهاوند همدان گفت: واگذاری باشگاه های فوتبال پرسپولیس و استقلال که از باشگاههای دولتی می باشند تکلیف قانونی وزارت ورزش و جوانان است که تا پایان سال 93 این کار صورت خواهد گرفت.
**محیط زیست و روزگارش
شیراز - حسینعلی ابراهیمی کارنامی مدیرکل حفاظت محیط زیست فارس سه شنبه گفت:متخلف جوانی که در تالاب بین المللی پریشان کازرون فارس اقدام به شکار و صید غیر مجاز پرندگان کرده بود با حکم یک قاضی به زندان نرفت بلکه به تهیه گزارش پژوهشی و مطالعه در باره محیط زیست محکوم شد.این شکارچی متخلف که در تالاب پریشان اقدام به صید 38 قطعه دراج کرده بود با اقدام به موقع محیط بانان منطقه یاد شده دستگیر و به دادگاه تحویل داده شد.
همچنین مدیر کل حفاظت محیط زیست استان فارس ، سه شنبه گفت: محیط بانان پارک ملی بموی شیراز چهار پلنگ ایرانی را در این پارک مشاهده و از آنها تصویر برداری کردند.
پلدختر -اسماعیل سعیدی رییس اداره حفاظت محیط زیست پلدختر لرستان گفت: نشت مواد سوختی از تریلر نفتکش عراقی حادثه دیده در جاده پلدختر خسارت زیادی به رودخانه کشکان این شهرستان و زمین های کشاورزی وارد کرد.براثر واژگونی تریلر حامل نفت در جاده پلدختر - خرم آباد عصر یکشنبه در پیچ آب تاف در حاشیه رودخانه کشکان تمام محموله نفت آن در کنار جاده و رودخانه کشکان تخلیه شد
بوشهر- حسین دلشب مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهرسه شنبه در نشست با سازمان های مردم نهاد زیست محیطی گفت: سازمان های مردم نهاد محدودیت های دستگاه های اداری را برای پیگیری حوزه های تخصصی ندارند برهمین اساس نقشی برجسته در توجه به مسایل زیست محیطی دارند.
بروجرد - امیر ساکت رییس اداره حفاظت محیط زیست بروجرد دوشنبه گفت: شکار پرندگان در این شهرستان تا پایان شهریور ماه امسال ممنوع است.ممنوعیت شکار به دلیل آغاز فصل تخم ریزی پرندگان و زاد و ولد حیات وحش طبق قانون حفاظت از محیط زیست صورت می گیرد. شکار سایر جانوران نیز بدون مجوز از محیط زیست ممنوع است و با متخلفان طبق قانون برخورد می شود.
همدان - مدیرکل حفاظت محیط زیست همدان گفت : خشک شدن تالاب آق گل همدان موجب تغییر مسیر حرکت پرندگان مهاجر در فصل بهار شده است.قربانعلی محمد پور دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود : پرندگان به یکباره و در یک زمان مشخص اقدام به مهاجرت نمی کنند بلکه بر حسب نوع رفتار در برهه های مختلف زمانی اقدام به سفر می کنند.
بجنورد - مدیرکل محیط زیست خراسان شمالی گفت: تلاش ها برای نجات یک قلاده گرگ خاکستری مجروح در بجنورد، مرکز این استان، با مرگ این گرگ بی نتیجه ماند.سیداصغر مطهری یکشنبه اظهار کرد: این گرگ مجروح چند شب قبل در حال پرسه زدن در یکی از محلات غربی بجنورد از سوی امدادگران آتش نشانی بجنورد زنده گیری و به محیط زیست تحویل شده بود.
675
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




29/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 103]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن