تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خدا داناست به هر رازى كه مردم در دل نهان داشته اند، و به نجواى آهسته رازگويان و به هر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815393242




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استان ها در هفته گذشته/روحانی در جزیره کیش


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

استان ها در هفته گذشته/روحانی در جزیره کیش استان ها - ایرنا - حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی رییس جمهوری اسلامی ایران در سفری دو روزه به جزیره کیش، صبح دوشنبه وارد این جزیره شد.


دکتر روحانی به همراه حسین فریدون دستیار ویژه رییس جمهوری، اکبر ترکان مشاور رییس جمهوری و دبیر شورای هماهنگی مناطق آزاد کشور ، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش و جمعی از مسوولان این سازمان از برخی طرح های عمرانی و خدماتی جزیره کیش بازدید کرد.
حضور سرزده رییس جمهوری در ترمینال مسافری بندرگاه کیش با استقبال مسافران نوروزی حاضر در این ترمینال که قصد خروج از کیش را داشتند، مواجه شد.
هفته دوم سال 93 پیرو هفته نخست، با تعطیلی و سفر و دگرگونی های جوی و کندی رفت و آمد در جاده ها و تصادف های جاده ای مواجه بود.
در این هفته، آمارهای میلیونی از ورود و خروج مسافران به هر استان داده شد که مبنای محاسبه چنین آمارهایی همچنان مبهم ماند.
برخی مسوولان، افزایش شمار گردشگران را اعلام کردند اما آماری برای مقایسه اعلام نشد.
مثلا رجبعلی خسروآبادی مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی وگردشگری استان تهران،دوشنبه یازدهم فروردین گفت که تورهای تهران گردی در نوروز 93 رونق داشته و بازدیدها از اماکن گردشگری تهران در این ایام نسبت به نوروز سال گذشته دو برابر شده است اما او آماری که نشانگر این افزایش باشد ، بیان نکرد.
خبر رسیده از سمنان حاکی است که رییس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا گفت: بر اساس آمارها، خودرو پراید 30 درصد تصادفات نوروز امسال را داشته و بیشترین تصادفات را در بین خودروها دارد.
اسکندر مومنی یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: نمی خواهیم دارندگان خودرو پراید را نگران کنیم، اماکنترل وهدایت پذیری این خودرو در سرعت بیش از 80 کیلومتر در ساعت، به شکل فزاینده ای کاهش می یابد رانندگان به هیچ عنوان با این خودرو بالاتر از 80 یا 90 کیلومتر درساعت سرعت نروند تا سوانح مربوط به این خودرو کاهش یابد.
با این حال قیمت این خودرو همچنان بالاست.
هفته گذشته، سوگواران فاطمی با گرامیداشت بانوی دوعالم، در سوگ وی اشکم ماتم ریختند.
** فردوسی و بزرگداشت
مشهد- معاون رییس جمهوری و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: باید مراسمی در شان نام و شخصیت حکیم ابوالقاسم فردوسی شاعر بلند آوازه ایران و بزرگمرد ادب پارسی برگزار کرد.
مسعود سلطانی فر پنجشنبه شب در نشست هم اندیشی ویژه برگزاری مراسم بزرگداشت روز ملی فردوسی در مشهد، افزود: فردوسی حق بزرگی به گردن همه ایرانیان و فارسی زبانان دارد و مراسم بزرگداشت روز ملی فردوسی در 25 اردیبهشت ماه امسال با شکوه تر از هر سال دیگری برگزار می شود.
**ظریف در مشهد
مشهد- وزیر امور خارجه گفت: عنایت پروردگار متعال و حمایت ها و پشتوانه های رهبر معظم انقلاب و دعای خیر ملت ایران عامل مهم موفقیت در مذاکرات هسته ای کشورمان است.محمدجواد ظریف عصر پنجشنبه در دیدار با امام جمعه مشهد این را گفت و ادامه داد:هیچ زمان از حق طبیعی صلح آمیز هسته ای کشورمان در مذاکرات کوتاه نمی آییم و همواره از آن دفاع می کنیم.
امام جمعه مشهد در این دیدار گفت: گروه مذاکره کننده هسته ای کشورمان مسوولیت بسیار مهم و خطیری بر عهده دارند و در خط مقدم دفاع از حق مسلم ملت ما در دستیابی به فناوری صلح آمیز هسته ای قرار دارند و ما همواره دعا گوی آنها هستیم و برای آنان در استمرار موفقیت آمیز مذاکرات آرزوی توفیق می کنیم.
آیت الله سید احمد علم الهدی همچنین خواستار توجه بیشتر مسوولان ذیربط و از جمله وزارت امور خارجه نسبت به پیگیری تامین امنیت زائران حرمین عسکریین در سامرای عراق شد.
وزیر امور خارجه روز چهارشنبه هم در دیدار با آیت الله واعظ طبسی تولیت آستان قدس رضوی ضمن ارایه گزارشی از آخرین وضعیت مذاکرات هسته ای در خصوص مسائل مختلف بحث و تبادل نظر کرد.
زیارت امام زادگان یاسر و ناصر از برادران امام رضا (ع)، بازدید از بیمارستان فوق تخصصی رضوی مشهد و رواق جدید دارالمرحمه حرم مطهر رضوی دیگر بخشهای سفر وزیر امور خارجه به مشهد است.
ظریف وزیر امور خارجه آذرماه سال گذشته هم در دیدار با تولیت آستان قدس رضوی و امام جمعه مشهد آخرین دستاوردهای مذاکرات هسته ای کشورمان را تشریح کرده بود.
675
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن