تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات قدرت، انصاف است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805524922




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آمارسازی خیانت به مردم است/ اتمام حجت با سرمايه گذاران پتروشيمي ابن سينا


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > غرب > همدان نيكبخت تاكيد كرد:
آمارسازی خیانت به مردم است/ اتمام حجت با سرمايه گذاران پتروشيمي ابن سينا
همدان - خبرگزاری مهر: استاندارهمدان با درخواست از فرمانداران خود برای یافتن سرمایه گذار حتی با ذره بین، گفت: آمارسازی خیانت به مردم است.



به گزارش خبرنگار مهر، اولین کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان ظهر پنج شنبه در استانداری همدان تشکیل و در آن به بررسی تعهدات دستگاه هایی اجرایی برای اشتغال و موانع آن پرداخته شد و استاندار نیز از لزوم فراهم شدن سرمایه گذار در همدان خبر داد. محمد ناصر نیکبخت با اشاره به اینکه آمارسازی توسط نهادهایی اداری خیانت به مردم است، عنوان کرد: واقعیت ها باید به طور شفاف به مردم گفته شود و باید هرچه بیشتر نقاط ضعف و قوت خود را بشناسیم. کارگروه اشتغال رفع تکلیفی نیست وی ادامه داد: کارگروه اشتغال رفع تکلیفی نیست، باید صنایعی که قرار بود موانع تولید دوباره آنها بررسی و مشخص شود به تولید بازگردند. استاندار همدان با اشاره به اینکه چرا هنوز تعدادی از واحدهایی صنعتی که تعطیل شده اند تعیین تکلیف نشده، اذعان داشت: ساختمان های مازاد برنیاز در استان همدان باید در اختیار دستگاه های اجرایی که آنها را نیاز دارند قرار گیرد چرا که می تواند یک فرصت باشد. نیکبخت بیان داشت: دلم به آماری که در بخش خوداشتغالی و صنایع دستی داده می شود راضی نمی شود،باید بر روی این طرح ها نظارت کرد و تنها آمار بیمه شدگان تامین اجتماعی را به عنوان ایجاد شغل قبول دارم. وی با اشاره به اینکه فرمانداران باید طرح های مختلف را در اجرای کار خود مد نظر داشته باشند، بیان داشت: کوچکترین فرصت که به دست می آورید باید به دنبال بررسی طرح ها در بخش اشتغال باشید و برای راستی آزمایی به محل اجرای طرح بروید. استاندار همدان افزود: امسال سال اقتصاد و فرهنگ و به بار نشستن وعده های دولت است،بابد خود را به اطلاعات لازم تجهیز کنیم تا دیگران نیز از آن استفاده کنند.

وی با اشاره به اینکه تعیین تکلیف 90 درصد از واحدهایی تولیدی که به علت مشکلات اعتباری تعطيل شده اند انجام شده است، اذعان داشت: باید همه واحدهای مشکل دار معین شوند تا دوباره کاری برای حل مشکلات آنان انجام نشود. تعیین تکلیف واحدهای تولیدی تعطیل به معنی پایان مشکلات آنان نیست نیکبخت اظهار داشت: تعیین تکلیف واحدهای تولیدی تعطیل در استان به معنی پایان مشکلات انان نیست بلکه این واحدها مشکلات جانبی نیز دارند و درآمدزایی و سودآور بودن محصول تولیدی از مباحث مهم آنان است. وی با اشاره به اینکه برخورد نامناسب بانک ها با برخی افراد که معوقاتی دارند و پرداخت نمی کنند، از بد قولی آنان ناشی می شود، بیان داشت: برخی واحدهای تجاری نیز هم اکنون توان رقابت را با محصولات دیگر ندارند و مشکلاتی برای فروش دارند. استاندار همدان با اشاره به اینکه همه طرح ها که هم اکنون مشکل دارند با توجیه اقتصادی بنیان گذاشته شده اما در برخورد با مشکلات اقتصادی کشور زمین گیر شده است، اظهار داشت: باید دست طرح های اقتصادی مشکل دار را گرفت و تعیین تکلیف تنها به معوقات ختم نمی شود بلکه این واحدها به سرمایه در گردش نیز نیاز دارند و باید قدم های خود را با جرات برداریم چراکه در شهر همدان 70 واحد تولیدی تعطیل داریم که تعیین تکلیف شده است. نیکبخت بیان داشت: واحدهای تولیدی که مشکلات اعتباری زیر 100 میلیون تومان دارند باید شناسایی شوند چرا که آنان نیز به نوبه خود در چرخه اقتصادی سهم دارند. وی با اشاره به اینکه باید بر اجرای طرح ها خود اشتغالی نظارت لازم شود، اظهار داشت: پول در کشور کم نیست و ایجاد اشتغال نیز باید پایدار باشد. استاندار همدان افزود: سه تا چهار سال است که سرمایه گذار و نوع تولید محصول پتروشیمی ابن سینا عوض می شود، این طرح نیز به سرنوشت منطقه ویژه اقتصادی جهان آباد تبدیل شده و خدا می داند که چه خواهد شد. وی با اشاره به اینکه به سرمایه گذاران طرح پتروشیمی ابن سینا یک ماه فرصت داده ام تا با شرایطی که اعلام می کنیم طرح را تعیین تکلیف کنند، اذعان داشت: اگر 10 سال پیش طرح اجرایی میشد هزینه انتقال خط لوله اتیلن به آن 40 میلیارد تومان بود در حالی که این مبلغ اکنون به 100 میلیارد تومان میرسد. با سرمایه گذاران پتروشیمی ابن سینا تمام حجت کرده ام استاندار همدان عنوان کرد: با سرمایه گذاران پتروشیمی ابن سینا تمام حجت کرده ام و همدان از تسهیلات صندوق توسعه ملی استفاده مناسبی را نبرده است.

نیکبخت از دیدار با رییس این صندوق برای توسعه همدان خبر داد و اذعان داشت: دبیر خانه اقتصاد مقاومتی نیز تشکیل شده که می طلبد ارگان های مختلف طرح های خود را برای هر چه بهتر اجرایی شدن آن به این دبیرخانه در استانداری ارسال کنند. وی اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی مادر تمام تحولات پیش رو است و از اجرای طرح هدفمندی یارانه ها می تواند تحولات مناسبی در بخش درمان و بهداشت در کشور داشته باشد. نمی خواهیم سال را با شعار تمام کنیم استاندار همدان با اشاره به اینکه مهم ترین رویکرد فرمانداران باید ایجاد اشتغال پایدار باشد،اذعان داشت: نمی خواهیم سال را با شعار تمام کنیم، امتیاز فرمانداران در نزد من ایجاد اشتغال بیشتر است،سرمایه گذاران را با ذره بین هم شده پیدا کنید،البته افرادی که بتوانند تحول در استان ایجاد کنند. وی از نشست خود با نمایندگان استان و تعامل خوب برای توسعه استان خبر داد و بیان داشت: 87 درصد از اعتبارات کشور در پایتخت قرار دارد که باید پیگیر جذب آنها بود.


۱۳۹۳/۱/۲۸ - ۱۶:۲۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن