تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):غيرت از ايمان است و بى بند و بارى از نفاق.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815318277




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امیرسرتیپ ذکیانی: به خود می بالم که 50 سال برای کشورم خدمت کرده ام


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

امیرسرتیپ ذکیانی: به خود می بالم که 50 سال برای کشورم خدمت کرده ام ارومیه - ایرنا - فرمانده اسبق لشکر 64 ارومیه گفت: امروز از اینکه توانسته ام به مدت نیم قرن برای مردم کشورم خدمت کنم به خود می بالم و خوشحالم که یک ایرانی خدمتگزار بوده ام.


امیر سرتیپ ذکی ذکیانی روز پنجشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا در منزل شخصی خود که به بهانه فرا رسیدن روز ارتش ترتیب یافت افزود: مدت 43 سال در نیروی زمینی ارتش و 7 سال به عنوان استاد دانشگاه در رشته فقه برای این کشور خدمت کرده ام و خدمت به این مردم، سرمایه و خاطره خوشی است که همچون گنجینه ای گرانبها برای خود نگه داشته ام.
وی اظهار کرد: در آن سالها با حجت الاسلام غلامرضا حسنی امام جمعه سابق ارومیه که هم اکنون چون من با مشکلات بیماری بر اثر کهولت سنی مواجه است هم دوره بودیم و به همراه ایشان و سایر همرزمان از هیچگونه خدمتی برای پاسداری از کیان مقدس کشور کوتاهی نکرده ایم.
امیر ذکیانی که با دیدن ما اشک در چشمانش حلقه زده و مرتبا می گریست گفت: از اینکه امروز قدم رنجه کرده و برای دیدن این پیرمرد 87 ساله که خانه نشین شده و با بیماری های متعددی گریبانگیر است آمده اید بسیار خوشحالم.
امیر ذکیانی گفت: در آن زمان به فرمان شخص رهبر کبیر انقلاب اسلامی و امام راحل به عنوان فرمانده لشکر ارومیه انتصاب شدم و فرماندهی ارتش در منطقه را با جان و دل قبول کردم و خاطرات تلخ و شیرین زیادی از زمان هشت سال دفاع مقدس و آشوبهای داخلی مناطق جنگی شمالغرب کشور دارم.
وی افود: نیروهای مسلح در زمان بعد از پیروزی انقلاب اسلامی جانفشانی ها و فداکاری های بسیاری در این منطقه انجام داده و شهدای زیادی را تقدیم نظام و انقلاب کرده اند.
وی ادامه داد: نخستین پدافند هوایی ارومیه در زمان فرماندهی من وارد این شهر شد و استقرار سلاح های نظامی، تانکها و پدافند هوایی در پشت بامهای اداره کل دادگستری، دخانیات و پمپ بنزین جاده سلماس با حمایت ارتش جمهوری اسلامی ایران را موجب شد.
وی روز ارتش را روز استقرار و توانمندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد و افزود: اگر توانایی و قدرت جسمانی ام یاری دهد در مراسم روز عزیز ارتش شرکت می کنم و با افتخار تمام از سان و رژه سلحشوران و ایثارگران نیروهای مسلح دیدن می کنم.
وی ادامه داد: متاسفانه سال گذشته دختر 45 ساله ام را از دست دادم و این امر باعث شد تاثیر روحی عمیقی در قلبم ایجاد شود که برای خودم و تمامی کسانی که به نحوی عزیزان خود را از دست داده اند صبر و شکیبایی از درگاه خداوند متعال آرزومندم.
امیر سرتیپ ذکیانی متولد سال 1306 هجری شمسی است و در سال 68 پس از 50 سال خدمت صادقانه به درجه رفیع بازنشستگی نائل شده است.
وی از مسئولان خواست تا بیشتر به سراغ بازنشستگان و پیشکسوتان بیایند و بیشتر از آنان دلجویی کنند.
7126/581
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




28/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 85]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن