تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 16 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حكيم نيست آن كس كه مدارا نكند با كسى كه چاره اى جز مدارا كردن با او نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814217793




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هر فردی باید خدمت خود را در هر جایگاهی مقدس بداند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس: هر فردی باید خدمت خود را در هر جایگاهی مقدس بداند خبرگزاری پانا:مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه بیت‌المقدس گفت:نگاه به مسئولیت نباید نگاه طعمه ای باشد بلکه الزاما باید نگاه خدمتگذارانه ،با روحیه گذشت و ایثار باشد وهر فردی باید خدمت خود را در هر جایگاهی مقدس بداند.
۱۳۹۳ پنج شنبه ۲۱ فروردين ساعت 08:23



به گزارش خبرگزاری پانا،حجت‌الاسلام محسن حیدریان در جمع فرماندهان و مسئولین یگانهای رزم استان کردستان در سالن شهدای سپاه بیت المقدس اظهار داشت:استحکام، ثبات و موفقیت های نظام جمهوری اسلامی،از اول انقلاب تا کنون مدیون کسانی است که با در دست گرفتن مسئولیت های خطیر و با  نگاه مسئولیت پذیری ونیت خدمتگذاری به مردم  پیش برده اند. وی افزود:نگاه به مسئولیت نباید نگاه طعمه ای باشد بلکه الزاما باید نگاه خدمتگذارانه ،با روحیه گذشت و ایثار باشد وهر فردی باید خدمت خود را در هر جایگاهی مقدس بداند. مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری درخصوص، شأن خدمت گذاری گفت:مسئولین با پرهیز از انحراف و توجه به اخلاص در کارها(خودسازی) و ایجاد اعتماد مردم نسبت به خود موجب تحقق شعار سال با مدیرت جهادی خواهند شد. حجت‌الاسلام حیدریان اظهار داشت:استقلال واقعی در بحث مدیریت جهادی است و غفلت هرکس در این زمینه باعث بروز آسیبهای جبران ناپذیری  خواهد شد.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن