تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هركس به خدا و روز قيامت ايمان دارد، بايد سخن خير بگويد يا سكوت نمايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820977924




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نقش زن در آرامش و سلامت خانواده بسیار تعیین کننده و راهگشا است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

نقش زن در آرامش و سلامت خانواده بسیار تعیین کننده و راهگشا است بیجار - ایرنا - مبلغ حوزه علمیه قم گفت: نقش زن در ایجاد آرامش و سلامت خانواده بسیار تعیین کننده و راهگشا است.


به گزارش ایرنا، حجت الاسلام جعفری روز پنجشنبه در آیین گرامیداشت ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) در بیجار به تاثیر محیط خانواده و نفوذ آن در بسیاری از نگرش های جامعه پرداخت و گفت: خانواده اگر به عدالت، تقوا، قناعت، عدم تعرض به حق و حقوق دیگران و عناوین مشابه معتقد باشد، بازخورد آن به جامعه برمی گردد و جامعه شناسان تاکید می کنند جامعه سالم به خانواده سالم نیاز دارد.
مبلغ حوزه علمیه گفت: خانواده سالم به مدیریت سالم نیاز دارد و مدیر سالم خانواده کسی جز مادر خانواده نیست، پس نظام اسلامی و هر جامعه ای که نیاز به جامعه سالم دارد باید به مدیر خانواده اهمیت دهد.
حجت الاسلام جعفری با اشاره به برنامه های دشمنان برای جوامع اسلامی، گفت: نمادهای شیطان پرستی به آرامی و غیر محسوس در جامعه و بر روی لباس، موی سر و دیگر رفتارهای جوانان مشاهده می شود که لازم است خانواده ها با درایت بیشتری به این موضوع نگاه کنند.
وی حجاب را هدف غایی و اصلی هجمه غرب دانست و گفت: نماد حجاب واقعی در اسلام چادر است و دشمن قصد دارد به هر نحوی از جایگاه چادر و نگاه به چادر بکاهد و مبادا دختران جوان ما از این نقشه غافل شوند.
این مبلغ حوزه علمیه قم گفت: معراج حضرت محمد(ص) ثمره ای برای بشریت به ارمغان آورد که برای تاریخ همه انسان ها بویژه زنان نماد زندگی دینی خواهد بود.
وی با تشریح معراج حضرت پیامبر (ص) و تاثیر آن در زندگی بشریت افزود: یکی از دلایل مهم معراج حضرت پیامبر(ص)، خوردن میوه های بهشتی بوده است و این بیانگر نقش و تاثیر خوراک در تقوی و زندگی معنوی انسان است.
به گفته وی فرزند صالح و عوامل موثر در تولد فرزندی پاک و نسلی تطهیر یافته به شرایط مهمی بستگی دارد که یکی از مهمترین این عوامل با استناد تناول میوه بهشتی توسط حضرت پیامبر(ص) در معراج، خوراک و تغذیه حلال و پاک است.
وی به تشریح سووال حضرت رسول اکرم(ص) در خصوص بهترین چیز برای زنان و پاسخ حضرت زهرا(س) اشاره کرد و گفت: به نظر حضرت فاطمه (س) بهترین چیز برای زن این است که هیچ مردی او را نبیند و او هم هیچ مردی را نبیند، وقتی آن حضرت این جواب را شنید فرمود؛ فاطمه پاره تن من است.ک/2
7350/533
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




28/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 57]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن