تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زيد بن خالد جُهَنى: پيامبر خدا صلى الله عليه و آله از هيچ نمازى به نماز ديگر مشغول...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820915770




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پرستاران نقش کلیدی در اجرای سیاست های کلی سلامت دارند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

نماینده مجلس: پرستاران نقش کلیدی در اجرای سیاست های کلی سلامت دارند تهران - ایرنا - عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، سیاست های کلی سلامت را به مثابه مدینه فاضله برای نظام سلامت کشور دانست و گفت: با توجه به تأکید رهبر معظم انقلاب به دو بخش آموزش و پیشگیری، بطور قطع پرستاران نقش کلیدی در اجرای این سیاست ها دارند.


به گزارش خبرنگار ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی نظام پرستاری، «نعمت الله منوچهری» سیاست های کلی سلامت را برای بهبود وضعیت نظام سلامت کشور بسیار ارزشمند خواند و گفت: سیاست های ابلاغی از سوی رهبر معظم انقلاب در حد یک مدینه فاضله برای جمهوری اسلامی ایران و نظام بهداشت و درمان کشور است.
وی افزود: امیدوارم دولت بویژه وزارت بهداشت و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بتوانند این سیاست ها را با تدبیر، دقت و ظرافت خاصی اجرا کنند و نظارت خوبی در عمل نسبت به اجرایی شدن آن صورت گیرد و با هر گونه تخطی و تخلف از این سیاست ها به شدت برخورد شود.
نماینده مجلس در شورای عالی نظام پرستاری ادامه داد: مسوولان و متولیان امر سلامت با کمک این سیاست های ابلاغی بطور قطع می توانند به سمت برقراری عدالت در سلامت پیش بروند و امیدوارم با تلاش تمامی سیاستگذاران، تصمیم گیران و مسوولان، آنچه مد نظر رهبر معظم انقلاب، خواسته مردم و نمایندگان مجلس است، محقق شود.
وی با تأکید بر نقش کلیدی پرستاران در عملیاتی شدن سیاست های کلی سلامت گفت: با توجه به اینکه پرستاران قشر عظیم و تأثیرگذاری را در تیم سلامت تشکیل می دهند، بطور قطع می توانند نقش کلیدی و بی بدیلی در اجرای این سیاست های ابلاغی داشته باشند.
منوچهری ادامه داد: همچنین با توجه به تأکیدی که رهبر معظم انقلاب بر امر پیشگیری و آموزش داشتند، مطمئناً استفاده از توان و قابلیت جامعه پرستاری در این دو بخش انکار ناپذیر است زیرا پرستاران بواسطه ارتباط مستقیم و تنگاتنگی که با مردم، بیماران و خانواده آنها دارند، بهترین گزینه برای اجرای این بخش از سیاست های کلی سلامت محسوب می شوند.
این نماینده مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: بطور یقین دولت می تواند با برنامه ریزی کارآمد و درست از این پتانسیلی که در جامعه عظیم و پرتلاش پرستاری وجود دارد در جهت اجرای هر چه بهتر سیاست های ابلاغی رهبر معظم انقلاب بویژه در امور مربوط به آموزش و پیشگیری از بیماری ها در جامعه نظیر آموزش در محلات، مدارس، دانشگاه ها و اجرای برنامه های واکسیناسیون و پیشگیری استفاده کند.
اجتمام ** 1981 ** 1071
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 64]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن