تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):منافق به آنچه مؤمنان بواسطه آن خوشبخت مى شوند، ميلى ندارد، ولى خوشبخت سفارش به تق...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820302099




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

1100 خانوار تحت حمایت کمیته امداد ارومیه در آستانه خودکفایی هستند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

1100 خانوار تحت حمایت کمیته امداد ارومیه در آستانه خودکفایی هستند ارومیه - ایرنا - مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) ارومیه گفت: با تلاش امدادگران کمیته امداد ارومیه یک هزار و 100 نفر خانواده تحت حمایت این کمیته پس از طی آموزش و مهارتهای لازم به مرحله خودکفایی رسیده اند.


شهریار حسین زاده روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در راستای بسترسازی ایجاد اشتغال برای این تعداد خانواده، 92 میلیارد ریال انواع تسهیلات درقالب وام های درازمدت اعطا شده است.
وی اظهار کرد: یکی از اهداف بزرگ مسوولان کمیته امداد امام خمینی (ره)، توانمندسازی خانواده های تحت پوشش است که در راستای تحقق این هدف تمامی عزم خود را جزم کرده ایم.
وی با اشاره به اینکه کمکهای خیرین به این نهاد حمایتی در طول سال قابل قدردانی است گفت: با اعتبارات این نهاد و کمکهای خیرین و نیکوکاران ارومیه ای در سال گذشته هفت میلیارد و 622 میلیون ریال کمک نقدی برای تامین 13 باب مسکن مددجویی، تعمیرات جرئی و کلی، ساخت حمام، آشپزخانه و سرویس بهداشتی و مساکن مددجویی هزینه شده است.
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) ارومیه افزود : تهیه مسکن برای نیازمندان یکی از برنامه ها و خدمات اساسی این نهاد می باشد که در این بخش استقبال خوبی از سوی مردم خیر برای مشارکت در تهیه و تعمیر مسکن آنها انجام شده است.
سال گذشته نیز پنج هزار نفر از مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی جشن خودکفایی گرفتند که بخش مهمی از آنها، مددجویان ارومیه ای بودند.
8137/581
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




28/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن