تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):غِنا از خود نفاق بر جای می گذارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813204266




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دانشجویان در مسیر اقتصاد و فرهنگ تاثیر گذار هستند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

دانشجویان در مسیر اقتصاد و فرهنگ تاثیر گذار هستند زنجان- ایرنا- فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان گفت: دانشجویان در مسیر اقتصاد و فرهنگ جامعه بسیار تاثیر گذار هستند.


به گزارش ایرنا جهانبخش کرمی شامگاه چهارشنبه در همایش دانشجو، عزم ملی و مدیریت جهادی افزود: مقام معظم رهبری با نامگذاری سال جدید مسیر حرکت را مشخص کرده اند و دانشجویان در دو مسیر اقتصاد و فرهنگ بسیار تاثیر گذار هستند.
وی بابیان اینکه مقام معظم رهبری راه حل مشکلات اقتصادی را مبارزه با استکبار و آمریکا فرموده اند یادآورشد: نیروی انسانی متخصص، متعهد و با انگیزه و موفق در راستای توانمندی اقتصادی در کشور وجود دارد و این نیروها در طول تاریخ ثابت کرده اند که سرعت پیشرفت علمی کشور 11 برابر پیشرفت دنیا است.
کرمی تصریح کرد: آب و خاک، ذخایر ملی و منابع عظیم نعمت های خدادادی در کشور وجود دارد که باید با عزم ملی و مدیریت جهادی در راستای تعالی اقتصاد مدیریت شوند.
وی تاکید کرد: تحریم و فشار اقتصادی دشمنان بر ایران، بعد از انقلاب شروع شده و تاکنون نیز ادامه دارد و به رغم این فشارها روز به روز کشور در حال پیشرفت و ترقی است.
فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان گفت: رمز پیروزی ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس، اعتقاد، ایمان، باورهای دینی و روحیه فرهنگ عاشورایی در این مدت بود.
کرمی خاطرنشان کرد: کشور اسلامی ایران همواره در حال جنگ فرهنگی با استکبار بوده و دشمنان در صدد گرفتن فرهنگ ایرانی اسلامی هستند درحالی که جوانان این مرز و بوم حافظ ارزش ها و فرهنگ این کشور هستند.
وی با تاکید بر اینکه بسیج با هیچ تشکلی قابل مقایسه نیست اظهارکرد: جایگاه بسیج مشخص بوده و متعلق به اسلام، قرآن، ولایت و همه ملت است.
کرمی مسایل علمی را اصل اساسی برنامه های بسیج دانشجویی عنوان و افزود: چنانچه دانشجویی خصوصیات بسیجی اسلامی و انقلابی را نداشته باشد نمی تواند در تحقق اهداف موفق باشد، چرا که همه برنامه ها برای حفظ ارزش های اسلام، انقلاب و عاشورا است.
فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان بصیرت را از ویژگی های هر ملت بسیجی دانست که با وجود این اصل مهم و اساسی، مقاومت و پایداری انجام خواهد شد.
کرمی ارتقا بصیرت سیاسی را بسیار مهم عنوان کرد و افزود: دانشجوی بسیجی باید در مسایل فرهنگی بصیرت داشته باشد اما نباید دانشگاه جولانگاه مسایل سیاسی باشد.
وی خاطرنشان کرد: به برکت انقلاب و اسلام پیروزی از آن ایرانیان است و دانشجویان باید ارتباط نزدیک و تنگاتنگی با خانواده های شهدا داشته باشند.
مسوول بسیج دانشجویی استان زنجان نیز گفت: مولفه های قدرت در دنیا بسیار است و مولفه قدرت در یک کشور بیش از مولفه اقتصاد، فرهنگ و علم است.
عباس بابایی افزود: مدل سه وجهی اقتصاد، فرهنگ و علم، قدرت و دانش یک کشور است و علاوه بر این سه مقوله، جمعیت، گستردگی سرزمین نیز از عوامل راهبردی در افزایش قدرت کشور ها محسوب می شود.
وی ابرازکرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران در سه سال اخیر بر سبک زندگی اسلامی و افزایش جمعیت تاکید دارند.
بابایی خاطرنشان کرد: دشمن در صدد توقف چرخه اقتصاد است که دانشجویان بسیجی باید بیش تز گذشته آگاه بوده و نقشه های دشمنان را نقش بر آب کنند.
رییس جهاد دانشگاهی زنجان نیز در ادامه گفت: دشمنان اسلام و قرآن از دانش جوانان ایران اسلامی و شیعه به شدت در هراس هستند و جرات اظهار صادقانه این هراس را ندارند.
مهدی عباسی ابرازکرد: کار جهادی با ایمان و داشتن اعتقاد به عملکرد مثبت محقق می شود.
وی خاطرنشان کرد: سلول های بنیادی، ساخت هواپیمای بدون سرنشین و شبیه سازی با مدیریت جهادی محقق شده است.
عباسی افزود: دانشجویان جهاد دانشگاهی باید نسبت به دانشجویان سایر دانشگاه ها متفاوت بوده و در عرصه علم و فناوری بدرخشند.
7325/596
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




28/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن