تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 2 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه دیدید که مردی باکی ندارد که چه می گوید و چه درباره اش گفته می شود،چنین ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812193281




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نشاط اجتماعی در جامعه اسلامی برجسته شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

نشاط اجتماعی در جامعه اسلامی برجسته شود شیراز- ایرنا- مدیرکل صدا و سیمای استان فارس با اشاره به اعیاد مذهبی و میلاد ائمه اظهار(ع) گفت: باید مراسم اعیاد مذهبی و میلاد ائمه اطهار(ع) با رویکرد نشاط اجتماعی در جامعه نهادینه شود به طوری که وجه نشاط اجتماعی در جامعه اسلامی و تشیع بارز و برجسته شود.


به گزارش ایرنا محمدباقر کشفی روز چهارشنبه در نشست هماهنگی برگزاری ایین ولادت حضرت فاطمه (س)با حضور فعالان فرهنگی استان افزود: باید تلاش کنیم همان گونه که مراسم سوگواری اهلبیت(ع) باشکوه و جمعیت فراوانی برگزار می شود، مراسم اعیاد مذهبی و میلاد اهلبیت(ع) نیز به همان میزان با شکوه و عظمت برگزار شود.
وی افزود: با توجه به هجمه های فرهنگی دشمنان علیه فرهنگ غنی تشیع، باید تلاش کنیم تا هنجارهای شادی و جشن میلاد اهل بیت(ع) را در جامعه اسلامی و شیعی خود نهادینه کنیم.
کشفی اظهارداشت: با توجه به شرایط امروز جامعه و دسترسی جوانان و نوجوانان به اطلاعات به روز، باید اطلاعات و داشته های مذهبی خود را به روز کنیم تا بتوانیم این داشته های معنوی را به خوبی به آنها منتقل کنیم.
وی با بیان اینکه در برگزاری مراسم های مذهبی به دنبال مناسک سازی هستیم اضافه کرد: در این مقطع زمانی مسوولان، متولیان و برنامه ریزان فرهنگی جامعه مسوولیت بسیار سنگین و حساسی را دارند زیرا باید هنجارهای اجتماعی اسلامی را به خوبی بیان کرده و به نسل جدید منتقل کنیم.
کشفی ادامه داد: همه دستگاه ها باید نسبت به اجرای برنامه های اعیاد مذهبی و جشن های اسلامی اهتمام بیشتری داشته باشند و این در حالی است که با برنامه ریزی می توان امور به روز اجتماعی را در فضای شادی و بدون گناه انجام داد که این امر موجب شادی، نشاط و امید جامعه می شود.
وی عنوان کرد: جشن ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و هفته بزرگداشت روز زن باید به خوبی گرامی داشته شود که برگزاری جشن های بزرگ 20 هزار نفری در مکان های مناسب در اولویت برنامه های این ایام در استان باشد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس نیز در این نشست گفت: باید به جشن روز زن و بزرگداشت هفته مقام زن جنبه معرفتی داده شود و برنامه ها در جهت تبیین ابعاد شخصیتی حضرت فاطمه(س) اجرا شود زیرا ارزش این روز به هدیه مادی نیست.
همچنین در این نشست رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی گفت : در طول چند دهه گذشته موازی کاری ها و بخشی نگری ها در برگزاری برنامه های فرهنگی کمیت و سطحی نگری را بر کیفی گرایی و اثربخشی برتری داده است .
بهنام احمدی افزود: بجای برگزاری چندصد برنامه موردی و مشابه در مناسبت های خاص که این هم در جایگاه خود البته ارزشمند می باشد، می توان با تجمیع برنامه ها و کیفیت بخشی محتوایی به انعکاس و برد رسانه ای و در نهایت اثرگذاری و ماندگاری نتایج برنامه ها در افکار عمومی کمک شایانی کرد. /2
7382/ 667
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




27/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 58]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن