تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس از خدا خير بخواهد و به آنچه خدا خواسته راضى باشد، خداوند حتما براى او خير خواه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815178356




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رای مردم در 12 فروردین حاکمیت قوانین اسلامی بر جامعه بود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شمال > گلستان لشکربلوکی:
رای مردم در 12 فروردین حاکمیت قوانین اسلامی بر جامعه بود
گرگان - خبرگزاری مهر: مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان گلستان گفت: 12 فروردین روزی است که مردم انقلابی به جمهوری اسلامی با بیش از 98 درصد کل آرا رای دادند تا از این پس با درهم شکستن حکومت 2500 ساله شاهنشاهی، قوانین حاکم بر جامعه براساس موازین اسلامی باشد.



به گزارش خبرنگار مهر، علی لشکربلوکی پیش از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران استان گلستان گفت: بعد از پیروزی شکوهمندانه انقلاب اسلامی، اولین اقدامی که می بایست صورت می گرفت انتخاب نوع حکومت برای اداره جامعه بر اساس آن بود، تلاش های زیادی برای به کرسی نشاندن نظام های "جمهوری دمکراتیک"، "جمهوری"، "حکومت اسلامی" و ... صورت گرفت، اما امام (ره) همچون همیشه قاطعانه فرمودند : جمهوری اسلامی نه یک کلمه بیشتر و نه یک کلمه کمتر.

وی افزود: پس از گذشت 35 سال از پیروزی انقلاب اسلامی و انتخاب جمهوری اسلامی برای عملی کردن شعار ها و آرمان های انقلاب اسلامی همچنان رای مردم به جمهوری اسلامی را با حضور در صحنه های مختلف جامعه (سیاسی ، اجتماعی و ...) می بینیم.

وی تصریح کرد: 12 فروردین 58 فصل جدیدی از زندگی و گفتمان اسلامی و انقلابی که وابستگی به هیچ یک از بلوک شرق و غرب نداشت را ورق زد که با شعار نه شرقی نه غربی ، جمهوری اسلامی آن را به جهان صادر کرد و خط بطلان به تمام نظریه ها و اندیشه های حاکم بر جهان کشید و معیاری برای سایر کشور های منطقه و جهان برای ادامه حیات شد که با اهداف استعمارگران همسو و سازگار نبود و دشمنی آنان را علیه ملت ایران برانگیخت.  

لشکربلوکی خاطرنشان کرد: از این رو دشمنان این نظام با طراحی توطئه های مختلف از قبیل جنگ تحمیلی ، تفرقه افکنی بین مذاهب مختلف،تحریم های اقتصادی ،ترور شخصیت های تاثیر گذار انقلابی، سیاسی و علمی ،ایجاد مشکلات و موانع در دستیابی به انرژی صلح آمیز هسته ای سعی در از بین بردن استقلال و کاهش عزم مردم در همراهی با جمهوری اسلامی ایران داشته اند .

مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان گلستان بیان کرد: امسال در سی و پنجمین سال از گذشت آن روز، که مصادف با شهادت حضرت فاطمه (س) شده است، مردم ولایت مدار جمهوری اسلامی ایران با تاسی گرفتن از آن حضرت که همیشه در رکاب ولایت بود و با تجدید پیمان با آرمانهای امام خمینی (ره) معمارکبیر انقلاب اسلامی و شهیدان به خون خفته خود در سالی که همچون همیشه با نگاه نافذ و جامع مقام عظمای ولایت سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نامگذاری شده است، با تکیه بر دانش و توان داخلی،یکپارچگی و وحدت با مدیریت جهادی در ترویج فرهنگ زندگی اسلامی با عزم ملی و فرهنگی درست در زمینه اعتماد به کالای ایرانی، بتوانیم اقتصادی شکوفا و بدون وابستگی با توجه به اقتصاد مقاومتی به عنوان یک راهبرد در تحقق شعار سال داشته باشیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بسیج دانشجویی با گرامی داشت روز جمهوری اسلامی به عنوان روزی فراموش نشدنی در تاریخ ایران به عنوان پرچمدار مبارزه با فرهنگ غیر اسلامی و ترویج سبک زندگی اسلامی و  اقتصاد مقاومتی با برگزاری کرسی های آزاد اندیشی ، نشست های بصیرتی ، کارگا ههای آموزشی ،سمینار ها و کنفرانس های علمی جهادی وار همچون گذشته به رسالت خویش عمل خواهد کرد.


۱۳۹۳/۱/۱۲ - ۱۴:۱۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 66]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن