تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):خوبى و بدى در روز جمعه چند برابر (حساب) مى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821175957




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

زمان مناسب تری برای برگزاری روز شیراز تعیین شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

زمان مناسب تری برای برگزاری روز شیراز تعیین شود شیراز - ایرنا- معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری شیراز گفت: زمان مناسب تری باید برای برگزاری روز و هفته شیراز تعیین شود.


به گزارش خبرنگار ایرنا، محمد فرخ زاده، چهارشنبه در نشست خبری با خبرنگاران، با اشاره به انتخاب 15 اردیبهشت به عنوان روز شیراز افزود: روزی که برای یک شهر انتخاب می شود و بناست در آن روز برنامه های متعدد و متنوعی برای معرفی آن شهر برگزار شود باید در مقاطعی از سال باشد که گردشگران کمتر تمایل به حضور در آن شهر دارند تا نامگذاری آن روز خود بتواند گردشگران را تشویق به حضور کند.
وی ادامه داد: انتخاب 15 اردیبهشت که تقریبا بعد از تعطیلات نوروز است و گردشگران و مسافران سفرهای خود را انجام داده اند به عنوان روز زمان مناسبی نیست و باید این روز تغییر پیدا کند.
فرخ زاده گفت: شورای شهر باید با کار کارشناسی نسبت به جابجایی این مناسبت و انتخاب یک روز مناسب تر به عنوان روز شیراز اقدام کند.
معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری شیراز، روز و هفته شیراز را یک فرصت مناسب برای تمام دستگاهها و نهادها در جهت معرفی توانمدی ها و ظرفیت های شهر شیراز و استان فارس در حوزه کاری خودشان دانست و اضافه کرد: در صورتی که با برنامه ریزی از این فرصت استفاده مناسبی شود می تواند منافع بیشماری برای شیراز و فارس به همراه داشته باشد.
وی، در خصوص برنامه های پیش بینی شده برای هفته شیراز نیز گفت: امسال بنا داریم که برنامه های هفته شیراز که از 9 تا 15 اردیبهشت را شامل می شود را تا پایان اردیبهشت ادامه دهیم.
او اضافه کرد: آیین گرامیداشت سالروز سعدی، جشنواره ادبی استاد سخن، برگزاری تورهای گردشگری، مراسم پیاده روی از آرامگاه سعدی تا آرامگاه حافظ، مسابقه دوچرخه سواری، همایش فرصت های سرمایه گذاری، برگزاری جشنواره ‘30 راه’ در محله سنگ سیاه، همایش علمی گردشگری شهر و جشن روز شیراز در مناطق 10 گانه شهرداری از جمله برنامه های پیش بینی شده برای هفته شیراز است.
فرخ زاده، آغاز عملیات اجرایی چند پروژه عمرانی در شهر شیراز، همایش روسای شوراهای اسلامی کشور، برگزاری جشنواره شهر فرزانگان و برگزاری مراسم تجلیل از مقام زن به مناسبت روز زن را از دیگر برنامه های پیش بینی شده برای هفته شیراز برشمرد.
او گفت: همچین در روز شیراز شاهد ارائه خدمات رایگان از سوی اتوبوس های درون شهری این شهر به شهروندان خواهیم بود.
وی، در خصوص نحوه هزینه کرد بودجه فرهنگی شهرداری شیراز توسط این معاونت نیز گفت: اینگونه نیست که تمام بودجه فرهنگی صرف اجرای برنامه های مختلف فرهنگی شود بلکه تنها 15 درصد این بودجه این امور اختصاص می یابد.
معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری شیراز اضافه کرد: 85 درصد از بودجه این معاوت صرف اجرای پروژه های عمرانی می شود.
با تصویب شورای اسلامی شهر شیراز و تایید مجلس شورای اسلامی، 15 اردیبهشت به عنوان روز شیراز نامگذاری شده است.
به همین مناسبت، هر سال و از نهم تا 15 اردیبهشت که به عنوان هفته شیراز شناخته می شود برنامه های ویژه ای از سوی شهرداری شیراز برگزار می گردد.ک/2
678/ 667
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




27/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 58]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن