تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):به خداوند امیدوار باش، امیدی که تو را بر انجام معصیتش جرات نبخشد و از خداو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820489820




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مجتمع شورای حل اختلاف شهر ملارد آغاز بکار کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مجتمع شورای حل اختلاف شهر ملارد آغاز بکار کرد ملارد – ایرنا – مجتمع شورای حل اختلاف شهر ملارد با حضور معاون مدیر کل دادگستری استان تهران آغاز بکار کرد.


به گزارش ایرنا، عباس علی دریانی در این مراسم گفت: شوراهای حل اختلاف نقش مهمی را در کاهش و جلوگیری از رسوب و طولانی شدن رسیدگی به پرونده های قضایی در دادگستری دارند .
وی گفت: در حال حاضر در استان تهران 608 شعبه شورای حل اختلاف وجود دارد که در سال گذشته به 600 هزار پرونده در این شعبه ها رسیدگی شده است.
معاون مدیر کل دادگستری استان تهران افزود: بحث بازرسی و آموزشی امور مساجد در حال پیگیری است تا بتوانیم فرهنگ صلح و سازش را در همین مکان های فرهنگی مذهبی تقویت کنیم .
وی افزود: در مورد خانواده اگر بتوانیم از کارشناسان روان شناسی و روحانیون معزز استفاده کنیم آمار طلاق کم خواهد شد .
وی در ادامه گفت: دادگستری شهرستان ملارد با تلاش رئیس دادگستری و دادستان در شرایط بسیار مطلوبی قرار دارد و تلاش قضات در بهینه سازی، خدمات دهی و رسیدگی به پرونده ها بسیار مثبت است .
وی افزود: دردادگستری شهرستان ملارد ورودی پرونده ها به دلیل کثرت جمعیت و فرهنگهای گوناگون و اقلیم های متفاوت زیاد است و اکثرا قضات درگیر پرونده های قدیمی هستند به همین دلیل برای رسیدن به مراحل شایسته زمان نیاز داریم.
وی اظهار امیدواری کرد: با بهره برداری از مجتمع حل اختلاف بتوانیم ضعف ها را با یک برنامه ریزی مدون و آموزشی را برطرف کرده و به مرحله مطلوب برسیم همچنین با کاهش ورود پرونده ها به دادگستری هزینه ها را کاهش دهیم.
مجتمع شورای حل اختلاف شهر ملارد با 7 شعبه در سه راهی ملارد اندیشه در مجتمع کیا آغازبکارکرد . م/ 7409/1348
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




27/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 79]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن