تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به وسيله من هشدار داده شديد و به وسيله على عليه ‏السلام هدايت مى‏يابيد و به وسي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804806825




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شورای اسلامی و شهرداری انزلی مسابقه عکاسی نوروز فاطمی برگزار می کند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

شورای اسلامی و شهرداری انزلی مسابقه عکاسی نوروز فاطمی برگزار می کند انزلی - ایرنا - شهرداری و شورای اسلامی شهر ساحلی بندرانزلی ، مسابقه عکاسی نوروز فاطمی برگزار می کند.


مسوول روابط عمومی شهرداری انزلی روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا گفت : عکس ها با موضوعات نوروز فاطمی و طبیعت انزلی پذیرفته می شوند.
ˈ حامد سمیعی ˈ اظهار کرد : هرشرکت کننده می تواند حداکثر پنج تصویر را برای شرکت در مسابقه از تاریخ 15 فروردین 93 لغایت 25 فروردین 93 به ایمیل سایت شهرداری به آدرس ([email protected]) ارسال کند .
وی افزود: تصاویر باید به صورت دیجیتالی و به صورت رنگی و یا سیاه و سفید و از لحاظ موضوعی منطبق بر زمینه های مسابقه با محوریت نوروز فاطمی ، نگاه عکاس، پیام عکس و کیفیت عکاسی داوری خواهند شد و نتایج آن از طریق سایت شهرداری بندرانزلی اعلام می شود.
وی خاطرنشان کرد : از عکاسان 10 عکس برتر به دو نفر برتر عکس نوروز فاطمی و یک نفر برتر عکس طبیعت انزلی جوایز نفیسی اهداء می شود و به سه اثر برتر دیگر عکس نوروز فاطمی و دو اثر برتر دیگر طبیعت انزلی و دو اثر عکس موبایلی منطبق با موضوعات مسابقه جوایز جوایز ارزنده و لوح یادبود، تقدیر و از عکس های برگزیده ارسالی، نمایشگاهی در مکانی مناسب برگزار خواهد شد.
سمیعی اضافه کرد : شرکت کنندگان آثار خود را بهمراه مشخصات و شماره تماس به آدرس ایمیل سایت و دبیرخانه مسابقه ارسال نمایند.
به گفته وی اندازه هرعکس ارسالی باید حداقل 600 در800 پیکسل باشد، حجم هرعکس ارسالی باید حداکثر 800 کیلوبایت باشد(اگرحجم عکس بیشترباشد با نرم افزارهای مختلفی می توان سایز آن را تا حدلازم کاهش داد. دقت شود که غیرازسایز،هیچ ویژگی دیگری ازعکس نباید تغییرکند).
وی متذکر شد: عکس های ارسالی باید فاقد هرگونه تاریخ،توضیح،امضا و یا لوگو بر روی عکس باشد؛ فایل اصلی عکسها باید باکیفیت اصلی در قالب لوح فشرده به دبیرخانه مسابقه (واحد روابط عمومی شهرداری بندرانزلی) ارسال شود . فایل عکس ها باید بافرمتjpgیاtiffبه دبیرخانه مسابقه فرستاده شوند.
مسوول روابط عمومی شهرداری انزلی متذکر شد: نبایست روی عکس هاهیچگونه افکت و یا تغییری (به استثنای اندازه تصویر) توسط نرم افزارهای گرافیکی صورت گرفته باشد.
وی اضافه کرد : آثار ارسال شده توسط شرکت کنندگان به منزله اعلام مالکیت معنوی آثار است ، درصورت اثبات خلاف این امر در هر مرحله ای، عواقب حقوقی و جزایی آن برعهده شرکت کننده است.
به گفته وی ارسال عکس به منزله قبول شرایط مسابقه ازسوی ارسال کننده است. برگزارکننده حق استفاده ازآثار منتخب را برای چاپ کتاب، کارت پستال، درج در وبسایت شهرداری و برگزاری نمایشگاه، با ذکر نام صاحب اثر برای خود محفوظ می دارد.
وی تصریح کرد : ارسال اثر به منزله قبول شرایط ومقررات فوق است و شماره های تماس دبیرخانه مسابقه روابط عمومی شهرداری انزلی بدین شرح 09358552919و 09119818688 و4249796-0181 اعلام می شود.ک/3
620/695
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 119]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن