تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مهدى مردى است از ما، از نسل فاطمه.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819969244




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پاکسازی 30هزارهکتاراراضی آلوده به مین مناطق مرزی خوزستان درحال انجام است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

پاکسازی 30هزارهکتاراراضی آلوده به مین مناطق مرزی خوزستان درحال انجام است اهواز- ایرنا- فرمانده قرارگاه منطقه ای و ارشد ارتش جمهوری اسلامی ایران در جنوب غرب کشور گفت: هم اکنون عملیات پاکسازی 30هزار هکتار از اراضی آلوده به مین و موادمنفجره مربوط به دوران جنگ تحمیلی عراق علیه ایران در مناطق نوار مرزی خوزستان توسط یگان های ارتش در دست انجام است.


سرتیپ دومˈعلی ظریفی یگانهˈ روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با خنثی سازی مواد منفجره در این اراضی طی دو سال آینده، پاکسازی کل اراضی آلوده به مین در نوار مرزی استان خوزستان به اتمام خواهد رسید.
وی گفت: با پایان عملیات پاکسازی، این اراضی به مردم واگذار خواهد شد تا در خدمت توسعه اقتصادی منطقه قرار گیرد.
فرمانده ارشد ارتش جمهوری اسلامی ایران در جنوب غرب کشور با بیان اینکه 16میلیون مین و مواد انفجاری در مناطق مرزی و حاشیه مرزی پنج استان کشور خنثی شده است افزود: در جریان پاکسازی مناطق آلوده مرزی پنج استان کشور، 176تن شهید و 750مجروح قطع عضو شدند.
سرتیپ دوم ظریفی یگانه در ادامه با بیان اینکه طبق قانون اساسی، ارتش جمهوری اسلامی ایران مسوولیت دفاع از تمامیت ارضی کشور را برعهده دارد افزود: این وظیفه را با تمام توان انجام می دهیم و هم اکنون نیز در اوج آمادگی قرار داریم.
وی به برگزاری مانور بزرگ ارتش جمهوری اسلامی ایران در نیمه دوم امسال در خوزستان اشاره و هدف از آن را ارتقای توان دفاعی و رزمی دریادلان ارتش جمهوری اسلامی ایران در دفاع از میهن اسلامی عنوان کرد.
فرمانده ارشد ارتش جمهوری اسلامی ایران در جنوب غرب کشور در ادامه به مرزبانی 150کیلومتر از نوار مرزی خوزستان و ایلام اشاره کرد و گفت: در راستای حفاظت از مرزها، پارسال 160قبضه انواع سلاح جنگی از قاچاقچیان در حواشی و مناطق مرزی کشف و تعدادی از اشرار نیز کشته یا زخمی شدند.
وی در پایان اظهار داشت: به لطف خداوند متعال و تعامل و هماهنگی مطلوب ارتش با سپاه، نیروی انتظامی و مرزبانان محلی، امنیت در مناطق مرزی خوزستان در بهترین شکل ممکن برقرار است و آمادگی کامل داریم با تهدیدات مرزی بخوبی مقابله کنیم.ک/3 646/641
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




27/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 54]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن