تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زيبايى مرد به شيوايى زبان اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815306443




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعلام آمادگی ایران برای پاکسازی مناطق آلوده به مین در سایر کشورها


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

اعلام آمادگی ایران برای پاکسازی مناطق آلوده به مین در سایر کشورها تهران - ایرنا- معاون شورای عالی پاکسازی مناطق آلوده به مین جمهوری اسلامی ایران از آمادگی کشور برای پاکسازی مناطق آلوده به مین سایر کشورها خبر داد.


به گزارش خبرنگار اجتماعی ایرنا، ˈیحیی محمود زاده ˈ روز سه شنبه در مراسم گرامیداشت روز جهانی آگاهی از خطر مین در تهران افزود: ایران آماده انجام اقدامات بشر دوستانه با همکاری نهادهای مرتبط از جمله کمیته بین المللی صلیب سرخ، جمعیت هلال احمر و سازمان بهزیستی برای پاکسازی مناطق آلوده به مین است.
وی اظهار داشت: با وجود آلوده به مین بودن سرزمین های 80 کشور دنیا، سازمان ملل بر آن شد تا در چهارم آوریل سال 2005 میلادی قطعنامه ای به منظور پاکسازی مناطق آلوده به مین تصویب کند.
محمود زاده با بیان اینکه بزرگداشت این روز توسط سازمان ملل و کشورهای مختلف به منظور ایجاد حساسیت موضوع برگزار می شود، گفت: حساسیت این موضوع دلیلی برای تایید مجدد بر مسئولیت بین المللی سازمان ها و نهادهای بین المللی دولتی ،غیر دولتی و کشورهای جهان بر پاکسازی مناطق آلوده است .
وی ادامه داد: ایران با این نگرش مراسم امروز را برگزار کرده و عزم و اراده خود را بر ادامه روند پاکسازی و کمک به سایر کشورهایی که سرزمین آنها به مین آلوده است، جزم کرده است.
وی تاکید کرد: نتیجه این اقدامات منتهی به دستاورد و تجربیات ارزشمند جمهوری اسلامی و مرکز مین زدایی کشور شده تا ایران اسلامی این تجربیات را در اختیار سازمان های دیگر نیز قرار دهد.
وی اظهار داشت: فعالیت 14 نهاد وابسته به سازمان ملل متحد در حوزه مین زدایی در مناطق آلوده حایز اهمیت است و در این بین همکاری این سازمان جهانی و سایر کشورهای فعال در این حوزه با مرکز مین زدایی ایران گسترش می یابد.
همایش مزبور امروز در دفتر مطالعات وزارت خارجه با حضور شماری از سفرای خارجی مقیم تهران و نمایندگان سازمان ها و نهادهای بین المللی مستقر در ایران برگزار می شود
اجتمام**9105**1880**1436
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن