تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس مى خواهد دعايش مستجاب و اندوهش برطرف شود، به تنگدست مهلت دهد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805518833




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دولت مصمم به ايجاد فضاي مناسب براي کار و سرمايه گذاري در سيستان و بلوچستان است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۷ فروردين ۱۳۹۳ (۱۱:۱۶ق.ظ)
رييس جمهوري در جلسه توسعه و سرمايه گذاران استان سيستان و بلوچستان: دولت مصمم به ايجاد فضاي مناسب براي کار و سرمايه گذاري در سيستان و بلوچستان است رييس جمهوري گفت: تمهيداتي که دولت بايد در راستاي توسعه استان انجام دهد، حمايت و ايجاد شرايط مناسب براي سرمايه گذاري ها در مناطق مختلف کشور بويژه استان سيستان و بلوچستان است.
به گزارش خبرگزاري موج، حجت الاسلام والمسلمين حسن روحاني ضمن ابراز خرسندي از حضور فعال کارآفرينان و سرمايه گذاران در اين استان اظهار اميدواري کرد: استان سيستان و بلوچستان که تا به امروز به عنوان استاني محروم شناخته شده از فردا استاني به سمت توسعه و در آينده استاني باشد که از لحاظ توسعه اقتصادي هم پاي توسعه فرهنگي و معنوي مردم دلاور و قهرمان اين استان قرار گيرد.
رييس جمهوري با بيان اينکه در کنار حمايت دولت انگيزه هاي ديگري مي تواند بر سرعت فعاليت در زمينه سرمايه گذاري بيفزايد که از جمله آنها انگيزه معنوي است، تصريح کرد: بايد آينده منطقه و مردم آن را بهتر ترسيم کرده و کمک کنيم تا مردم منطقه زندگي بهتري داشته و بتوانيم کشور را آبادتر و سرافرازتر ببينيم.
دکتر روحاني با اشاره به اينکه دولت بايد تمهيداتي براي حمايت از سرمايه گذاري ها و ايجاد شرايط مناسب در مناطق مختلف کشور، ايجاد کند، خاطر نشان کرد: ظرفيت هاي فراواني در استان سيستان و بلوچستان در بخش هاي گوناگون از جمله کشاورزي و منابع معدني وجود دارد که بايد اقدامات لازم در راستاي بهره برداري از آنها صورت گرفته و در کنار آن صنايع جانبي را نيز ايجاد کنيم.
رييس جمهوري ايجاد شرايط مناسب بين المللي براي سرمايه گذاري را از جمله اقداماتي دانست که بايد در اين جهت انجام شود و افزود: امروز دولت در حال فراهم کردن شرايط بين المللي براي کار بهتر کارآفرينان بوده و معتقد است، اتهامات عليه جمهوري اسلامي ايران با تلاش، کوشش، صبر و حوصله قدم به قدم مي تواند برطرف شود و شرايط را از دست آنهايي که با اين بهانه ها مي خواستند ملت ايران را تحت فشار قرار دهند، بگيرد.
دکتر روحاني با اشاره به توافق اوليه با ۱+۵ و تلاش تيم مذاکره کننده ايران براي رسيدن به توافق نهايي گفت: امروز همگان معتقدند که دستيابي به توافق نهايي در همين مدت شش ماه امکان پذير است؛ البته مسائل سختي پيش روي ما قرار دارد، اما بحمدالله پيشرفت هايي صورت گرفته و اگر با همين روند ادامه پيدا کند، مي توان ظرف مدت شش ماه به توافق نهايي رسيد.
رييس جمهوري ادامه داد: اين به معناي رفع همه تحريم ها و ايجاد مناسبات پولي و مالي با دنيا خواهد بود.
دکتر روحاني خاطر نشان کرد: امروز شرايط کشور و شرايط بين المللي به گونه اي است که سرمايه گذاري در ايران تسهيل شده و فرصتي مغتنم به شمار مي رود چرا که ايران کشور بکري است و مي توان در سال هاي آينده شاهد شکوفايي سرمايه گذاري در کشور باشيم و اين نه تنها نظر دولت بلکه نظر اغلب کارشناسان و سرمايه گذاران جهاني است.
رييس جمهوري با تأکيد بر اينکه بنده کاملاً به آينده اميدوارم و مي دانم کشور در حال تحولي بزرگ در ماه ها و سال هاي آينده خواهد بود، گفت: دولت مي داند که بايد زمينه ها را آماده و به کارآفرينان براي سرمايه گذاري اطمينان دهد و امکانات را در اختيار آنان قرار دهد که در اين راستا در استان سيستان و بلوچستان اقداماتي در خصوص گاز رساني به بخش هاي بزرگي از استان که قدم بسيار بزرگي براي همه صنايع انرژي بر، خواهد بود انجام شده است.
دکتر روحاني افزود: همچنين در زمينه ايجاد مجتمع پتروشيمي در منطقه ايرانشهر و صنايعي که بايد در چابهار ايجاد شود، تصميماتي اتخاذ شده است؛ در زمينه معادن و بخش کشاورزي نيز زمينه هاي فراوان براي سرمايه گذاري در اين استان فراهم است.
رييس جمهوري با بيان اينکه امروز کار بزرگي بر عهده کارآفرينان براي توسعه کشور است، گفت: صندوق توسعه ملي نيز در زمينه هاي مختلف سرمايه گذاري آمادگي دارد تا شرايط ويژه اي را براي ارائه تسهيلات به سرمايه گذاران در استان سيستان و بلوچستان فراهم کند.
دکتر روحاني در پايان ضمن ابراز تشکر از همه سرمايه گذاران داخلي و خارجي استان سيستان و بلوچستان اظهار اميدواري کرد تا در آينده شاهد شکوفايي و توسعه بيش از پيش اين استان باشيم.
رييس جمهوري پيش از ورود به محل اين مراسم از نمايشگاه توانمندي ها و ظرفيت‌هاي صنعتي، معدني و کشاورزي استان سيستان و بلوچستان که در حاشيه مراسم برگزار شده بود بازديد کرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن