تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):رسول خدا صلى‏الله‏عليه‏و‏آله هرگز با مردم به اندازه عقل خود سخن نگفتند و فرمودند:...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814755228




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پیام امام (ره) در حمایت از ارتش، خون تازه ای بر رگهای مدافعان حریم کشور بود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

پیام امام (ره) در حمایت از ارتش، خون تازه ای بر رگهای مدافعان حریم کشور بود ارومیه - ایرنا - فرمانده تیپ 41 پیاده ارتش گفت: پیام امام خمینی (ره) در حمایت از ارتش در روزهای ابتدایی انقلاب اسلامی، خون تازه ای بر رگهای ارتشیان به عنوان مدافعان تمامیت ارضی و حریم کشور بوده است.


امیر سرتیپ دوم رحمان اکبرآبادی سه شنبه شب در یک گفت و گوی خبری افزود: امام خمینی (ره) در روزهای ابتدای انقلاب که برخی ها برای خاموش کردن ارتش به عنوان استوانه قدرت کشور تلاش می کردند، وارد عمل شدند و با پیام تاریخی شان، روزی درخشان در تاریخ ارتش جمهوری اسلامی ایران به ثبت رسید.
وی اضافه کرد: دلاورمردان ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز پس از این پیام تاریخی، در دفاع از تمامیت ارضی کشور، حماسه ها آفریدند و بسیاری از آنها، جان خود را در دفاع از انقلاب اسلامی فدا کردند.
وی در ادامه با اشاره به رشادتهای صورت گرفته در کشور به ویژه آذربایجان غربی اظهار کرد: مردم این استان، خود از مدافعان اصلی انقلاب اسلامی بودند که در این خصوص حماسه های زیادی خلق کرده اند.
فرمانده تیپ 41 پیاده ارتش ادامه داد: از روزهای اول سال 58 غائله هایی در استانهایی از کشور از جمله آذربایجان غربی ایجاد شد که ارتش در مقابل این غائله ها ایستاد و توانست پیروزی های بسیاری نیز در این خصوص به دست آورد.
امیر سرتیپ دوم اکبرآبادی گفت: در این خصوص عملیات های زیادی برای پاکسازی منطقه انجام شد که از جمله آنها می توان به پاکسازی اشنویه، نقده و بوکان اشاره کرد.
وی با تجلیل از اقدامات شهید سپهید علی صیاد شیرازی در عملیات های انجام شده افزود: ایشان در ایجاد هماهنگی بین ارتش و سپاه، در این منطقه در راستای مقابله با ضد انقلاب نقش بسیار پررنگی داشتند که این هماهنگی مقدس، توانست زمینه ساز پیروزی های بسیار بر دشمنان اسلام و انقلاب باشد.
وی اضافه کرد: ارتش در آذربایجان غربی، نقش خود را در دفاع از تمامیت ارضی به خوبی نشان داده که یکی از شاخصه های این فداکاری، تقدیم کردن افزون بر سه هزار و 400 شهید توسط لشگر 64 پیاده ارومیه و 568 شهید توسط تیپ 41 پیاده ارتش به انقلاب اسلامی است.
وی همچنین توان بازدارندگی ایران را بسیار قابل توجه ارزیابی کرد و ادامه داد: با وجود ناآرامی های متعدد در منطقه، مرزهای ایران به مدد درایت رهبر معظم انقلاب و تلاش شبانه روزی نیروهای مسلح، امن ترین مرزها هستند و توان بازدارندگی بالفعل و بالقوه ای در نیروهای مسلح کشورمان وجود دارد.
8137/581
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




27/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن