تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خوشا بحال كسانى كه براى خدا گرسنه و تشنه شده‏اند اينان در روز قيامت سير مى‏شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820315878




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پيام استاندار خراسان رضوي به هجدهمين دوره ي مسابقات کشوري کشتي با چوخه


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۰ فروردين ۱۳۹۳ (۱۴:۱۵ب.ظ)
پيام استاندار خراسان رضوي به هجدهمين دوره ي مسابقات کشوري کشتي با چوخه از سوي استاندار خراسان رضوي به مناسبت برگزاري هجدهمين دوره ي مسابقات کشوري کشتي با چوخه ي گرماب بزرگ شهرستان فيروزه، پيامي صادر شد.
به گزارش خبرگزاري موج از روابط عمومي استانداري خراسان رضوي، علي رضا رشيديان در اين پيام اظهار داشت: بدون شک هجدهمين دوره ي مسابقات با شکوه کشتي با چوخه ي گرماب بزرگ، نماد دوستي، اتحاد و همدلي، شور و نشاط و نشانگر پيشينه ي پهلوان خيزي ديار پهلوان يعقوب علي شورورزي است.
در اين پيام آمده است:
ز نيرو بود مرد را راستي ز سستي کژي زايد و کاستي
سلام و درود بي پايان به روان پاک شهيدان گرانقدر به ويژه سرداران و 313 شهيد ديار پهلوان خيز فيروزه و سلام بر مردم خون گرم، متدين، ولايتمدار و هميشه در صحنه ي اين شهرستان، بخصوص مردم نجيب، قدر شناس و سلحشور گرماب.
اينجانب ضمن تبريک بهار و آرزوي بهاري قلوب مومنين در سالي که با عطر فاطمي و تدبير مقام عظماي ولايت مزين به شعار اقتصاد و فرهنگ، با عزم ملي و مديريت جهادي گرديده است از همگان به ويژه از روستاييان پر تلاش انتظار دارم در به ثمر نشاندن اين شعار از هيچ کوششي دريغ نورزند تا شاهد شکوفايي و رونق بيش از پيش ايران اسلامي در سال جاري باشيم. ان شاءالله
بدون شک هجدهمين دوره مسابقات باشکوه کشتي با چوخه گرماب بزرگ که با همت مردم و مسئولان شهرستان و حضور ورزشکاران استان هاي مختلف برگزار مي گردد، نماد دوستي، اتحاد و همدلي، شور و نشاط و نشانگر پيشينه ي ديار پهلوان يعقوب شورورزي است و تمريني براي تقويت فضائل اخلاقي و روحيه جوانمردي به ويژه در جوانان و نوجوانان اين منطقه محسوب مي گردد.
اميدواريم بتوانيم با الگو گرفتن از مولاي متقيان اميرمومنان علي(ع) و با برگزاري چنين مسابقاتي جان تازه اي به ورزش هاي باستاني، روستايي و عشايري بخشيده و گامي در جهت تعالي ورزش روستايي و عشايري برداريم.
در پايان از تمامي دست اندرکاران برگزاري مسابقات تشکر و قدرداني نموده، عزت و سربلندي و توفيق روزافزون را براي ورزشکاران و ورزش دوستان از درگاه الهي مسئلت مي نمايم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 91]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن