تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بلند مرتبه ترين مردم نزد خداوند در روز قيامت كسى است كه در روى زمين بيشتر در نصیحت و...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820413494




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بیش از یک میلیون ایثارگر تحت پوشش تشکل های شاهد و ایثارگر هستند


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
بیش از یک میلیون ایثارگر تحت پوشش تشکل های شاهد و ایثارگر هستند
130 تشکل در سطوح استانی، 52 تشکل در سطح ملی و هشت تشکل در سطح بین المللی، یک میلیون و 300 هزار نفر از جامعه ایثارگران را تحت پوشش دارند.


به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران،  از بنیاد شهید، علی عباس کمری با بیان گزارشی از دستاوردهای تشکل‌های شاهد و ایثارگر افزود: فعالیت‌های این تشکل‌ها در حوزه توانمندسازی و استفاده از ظرفیت‌های موجود در جامعه شاهد و ایثارگر است.

وی گفت: فعالیت‌های شش ماه گذشته نیز بیانگر حمایت و هدایت در چارچوب قوانین، تامین فضای کاری برای نمایندگی دفتر تشکل‌ها، مشارکت و تعامل با اعضای هیات امنای تشکل‌ها بوده که همه به خاطر تصمیم‌گیری‌های کلان در بنیاد شهید است.

عضو شورای سیاستگذاری مرکز دانش پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر، فعالیت تشکل‌های شاهد و ایثارگر را در راستای توانمندسازی تشکل‌ها و اهداف نظام برشمرد و افزود: تولید کارهای فرهنگی، تولید خبر، اشتغال‌زایی و فعالیت در حوزه‌های بین‌المللی از جمله فعالیت‌های قابل توجه این تشکل هاست.

کمری ادامه داد: ثبت شش بیانیه کتبی درمورد تروریسم در سایت سازمان ملل، دیدار انجمن قربانیان تروریسم با مقامات این سازمان و بیش از 20 دیدار با اعضای سازمان ملل از دیگر کارهای انجام شده توسط این تشکل هاست.

وی این فعالیت‌ها را در راستای اهداف بنیاد شهید و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت عنوان کرد.

«حسن حسین زاده» از دیگر اعضای شورای سیاستگذاری مرکز دانش پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر نیز گفت: مرکز نخبگان شاهد و ایثارگر برای استفاده از کمک، حمایت و هدایت نخبگان شکل گرفته و مرکز دانش پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر می‌تواند از این حمایت‌ها برای پیشبرد اهداف خود کمک بگیرد.

وی با اشاره به ادغام مرکز نخبگان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر افزود: این مرکز دارای دو بال تعهد و نخبگی در کنار حمایت اجتماعی از اقشار گوناگون جامعه است و 18 هزار و 500 دستاورد در بخش نخبگان وجود دارد.

انتهای پیام/








تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۳ - ۲۲:۳۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن