تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):به راستى كه دانش، مايه حيات دل‏ها، روشن كننده ديدگان كور و نيروبخش بدن‏هاى ناتوان ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821091353




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دولت تدبیر وامید خدمت به خانواده شاهد و ایثارگر را وظیفه خود می داند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

دولت تدبیر وامید خدمت به خانواده شاهد و ایثارگر را وظیفه خود می داند سنندج - ایرنا- استاندار کردستان گفت: دولت تدبیر و امید وظیفه خود می داند که در خدمت خانواده های شهدا و ایثارگران باشد.


به گزارش خبرنگار ایرنا، عبدالمحمد زاهدی روز شنبه در نشست صمیمی با فرزندان شهدای شاغل در مجموعه استانداری کردستان در سنندج، به دیدارهای هفتگی رییس جمهوری با خانواده معظم شهدا و ایثارگران اشاره کرد و افزود: مسوولان دولت تدبیر و امید دیدار با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران را وظیفه خود می دانند و این اقدام را به دور از جنجال و هیاهو و در سکوت خبری و بدون انعکاس رسانه ای انجام می دهند.
وی با اشاره به اینکه بنده نیز به صورت مستمر دیدارهایی با خانواده های معزز شهدا و ایثارگران در استان دارم، گفت: هدف ما از این دیدارها ایجاد ارتباط قلبی میان مسوولان و خانواده های معظم شهدا و قرار گرفتن در جریان مسایل و مشکلات آنان است و به همین خاطر آن را رسانه ای نمی کنیم.
استاندار کردستان در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه شهدا و فرزندان شاهد متعلق به هیچ حزب، گروه و جریان و جناح سیاسی نبوده و نیستند، گفت: از همه اقشار جامعه و با هر افکاری در میان شهدا هست و نمی توانیم بگوییم خانواده شهدا جزو حزب و دسته ای هستند.
زاهدی افزود: خانواده های شهدا خود را متعلق به کلیت نظام می دانند و همه سرمایه های خود را برای نظام داده اند.
وی از خانواده های شهدا به عنوان مبنا و ریشه های انقلاب اسلامی نام برد و گفت: پایه های انقلاب اسلامی ایران بر قطرات خون شهدای عزیز قرار گرفته است.
زاهدی با اشاره به طرح برخی مسایل و مشکلات از زبان فرزندان شهدا و ایثارگران ضمن قول پیگیری تمام این دغدغه ها و موارد، گفت: تمام مسوولان نظام جمهوری اسلامی وظیفه خود می دانند که به خانواده معزز و معظم شهدا خدمت کنند.
وی با اظهار تاسف از بروز برخی مسایل برای خانواده های شهدا در فضای استان در گذشته، گفت: اگر امتیازی برای خانواده شهدا قائل شویم و عده ای فکر کنند ناحق است اینطور نیست و در تمام دنیا مرسوم است افرادی که جان خود یا سلامتی خود را از دست داده اند مورد تکریم هستند.
استاندار کردستان گفت: هر امتیازی یا حقی به یک فرزند شهید داده شود باید بپذیریم که جای حتی یک لحظه نگاه پدر و یا در خواب دیدن پدر را نمی گیرد چرا که آنان بالاترین نعمت خود که پدر است را از دست داده اند و هیچ امتیازی جای این نعمت را نمی گیرد.
وی از تلاش های فرزندان شهدای شاغل در ادارات و سازمان های استان کردستان قدردانی کرد و گفت: توقع ارباب رجوع از کارمندان شاهد شاغل در ادارات، بیشتر از سایر کارمندان در جهت ارایه خدمات به موقع و مطلوب است.
زاهدی از استمرار برگزاری این جلسات خبر داد و گفت: نشست صمیمی فرزندان شاهد و ایثارگر به صورت مستمر با استاندار و مسوولان استان برگزار خواهد شد.
در این نشست تعدادی از فرزندان شاهد و ایثارگر شاغل در مجموعه استانداری کردستان مسایل و مشکلات خود را با استاندار در میان گذاشتند.ک/3
7346/533
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




23/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن