تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):برآورد اعمال در شب نوزدهم انجام مى‏گيرد و تصويب آن در شب بيست ويكم و تنفيذ آن در شب بي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820957765




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برنامه های فرهنگی مهمترین عامل موثر در تربیت زندانیان است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

برنامه های فرهنگی مهمترین عامل موثر در تربیت زندانیان است تبریز - ایرنا - نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: برنامه های فرهنگی مهمترین عامل موثر در تربیت زندانیان است.


آیت الله محسن مجتهد شبستری روز سه شنبه در دیدار مدیر کل زندان ها و مدیر عامل ستاد دیه استان با وی، اظهار کرد: عالم مادی دنیای اصلاح و تربیت است و خداوند انبیا را برای هدایت و تربیت بشر فرستاد.
وی گفت: اجرای برنامه های فرهنگی و مذهبی به ویژه کلاس های قرآن و نمازهای اول وقت آموزش کلاسیک و آشنایی با کتاب های مناسب و مفید موجب خودشناسی و تربیت زندانیان می شود.
امام جمعه تبریز افزود: بیشتر جرایم در اثر فاصله گرفتن از تعلیمات اسلامی، ضعف عقیده و ناآشنایی با مسایل دینی صورت می گیرد.
آیت الله مجتهدشبستری گفت: در این دنیا و در جوامع مختلف یک عده در اثر تاثیرات نامطلوب در محیط های ناسالم انحراف شده و به طرف خلاف و گناه می روند که در نهایت با مجازات زندان مواجه می شوند.
وی خاطرنشان کرد: زندان محلی برای تربیت و اصلاح این مجرمان است تا متوجه گناهان و اشتباهات خود شوند.
علی اکبر بنی هاشمی مدیر کل زندان های آذربایجان شرقی نیز در این دیدار با ارایه گزارشی از اقدامات و برنامه های اجرایی در زندان های استان به خصوص فعالیت های فرهنگی گفت: روحانیت به عنوان بازوان توانمند نقش اساسی در اصلاح و تربیت روح و روان مددجویان داشته و موجب تربیت انسان های خطا کار می شوند.
7223/587
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




26/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن