تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):مشورت با عاقلِ خيرخواه، خجستگى، بركت، رشد و توفيقى از سوى خداست. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820911022




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مراکز فرهنگی در تربیت نسل جوان نقش موثری دارند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > قزوین شفیعی ها:
مراکز فرهنگی در تربیت نسل جوان نقش موثری دارند
قزوین- خبرگزاری مهر: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: مجتمع های فرهنگی در آموزش و تربیت صحیح اسلامی جوانان و تامین اوقات فراغت آینده سازان کشور نقش موثری دارند و با برنامه ریزی اصولی می توان کارهای مهمی انجام داد.



به گزارش خبرنگار مهر، محمد حسین شفیعی ها ظهر دوشنبه در مراسم افتتاح مجتمع فرهنگی هنری شهر اقباله اظهارداشت: راه اندازی مجتمع های فرهنگی و هنری در شهرهای کوچک بیشتر از مرکز استان احساس می شود لذا در سالهای اخیر جهت گیری در توزیع مناسب امکانات فرهنگی در دستور کار اداره ارشاد قرار گرفته است.

شفیعی ها بیان کرد: در برنامه ریزی های فرهنگی این مجتمع ها بسیار تاثیرگذار و تعیین کننده هستند و میتوانند در تربیت نسل جوان و پر کردن اوقات فراغت آنها بخوبی ایفای نقش کنند که تحقق این کار نیازمند برنامه ریزی مدون و استفاده از همه ظرفیت های علمی و هنری است. مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین یادآورشد: برنامه ریزی برای برگزاری دوره های آموزشی و کلاس های فرهنگی باید با محور امور دینی و اعتقادی باشد تا محتوای کارها غنی باشد. وی با بیان ضرورت راه اندازی مراکز فرهنگی در شهرهای اطراف مرکز استان تصریح کرد: خوشبختانه مجتمع فرهنگی هنری اقبالیه دارای سالن آمفی تئاتر مناسبی است که می تواند در برگزاری همایش و مراسم سخنرانی و دوره های هنری مورد استفاده علاقمندان قرار گیرد.

شفیعی ها یادآورشد: علیرغم کمبود اعتبارات و تنگنای مالی توانستیم این مجتمع را تکمیل و راه اندازی کنیم که امیدواریم در زمینه اطلاع رسانی و ارتقاء سطح فرهنگی مردم این شهر نقش موثری ایفا کند. این مسئول در مورد نامگذاری مجتمع به نام پیامبر اعظم اظهارداشت: در سال 91 پس از اسائه ادب به ساحت پیامبر اعظم(ص) از سوی یک جریان نفاق افکن تصمیم گرفته شد در پاسخ به این توهین مجتمع اقبالیه به نام پیامبر نامگذاری شود. در ادامه حجت الاسلام فاطمیان امام جمعه اقبالیه با اشاره به اهمیت آموزش دینی به جوانان تصریح کرد: از مسئولان مجتمع انتظار داریم در برنامه ریزی آموزشی خود تلاش کنند محور کارها مسائیا دینی و اعتقادی باشد تا بتدریج بتوان روحیه معنوی را در نسل جوان تقویت کرد.

امام جمعه اقبالیه بیان کرد: شهر اقبالیه به علت نداشتن مراکز تفریحی برای جوانان و نوجوانان، نیازمند راه اندازی مجموعه های فرهنگی است که امیدواریم این مرکز بتواند بخشی از خلاء فرهنگی شهر را پر کند. وی گفت: مسئولان از همین امروز برای پر کردن اوقات فراغت جوانان در تابستان برنامه ریزی کنند.


۱۳۹۳/۱/۲۵ - ۱۶:۲۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 73]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن