تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خوش اخلاقى در بين مردم زينت اسلام است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820787937




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رسانه ها و مراکز آموزشی نقش موثری در تبیین اقتصاد مقاومتی دارند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

رسانه ها و مراکز آموزشی نقش موثری در تبیین اقتصاد مقاومتی دارند شیراز - ایرنا، فرمانده سپاه پاسداران ناحیه ممسنی با ضروری خواندن اتکا به منابع داخلی در مقابله با تحریم ها گفت: رسانه ها و مراکز اموزشی بخصوص دانشگاهها و مدارس در تبیین اقتصاد مقاومتی نقش موثری دارند.


کریم عباسی دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: انقلاب اسلامی ایران که در ادامه نهضت و انقلاب حسینی است. در مسیر خود برای رسیدن به مقصد اصلی یعنی محقق شدن حکومت جهانی حضرت مهدی(عج) با موانعی روبروست که باید مسیر حرکت خود را ایمن سازی و آفت زدایی کند.
وی شناسایی موانع و سپس رفع آنها را مساله بسیار مهمی برشمرد و گفت : عدم شناسایی و غفلت از موانع راه رسیدن به مقصد را سخت تر و دور تر می کند .
عباسی ادامه داد: به یقین این موانع در چشمان تیزبین و نافذ قافله سالار ومقام معظم رهبری به خوبی تشخیص داده می شود که این در جای خود از نعمات الهی به این ملت است و در واقع با وجود ولایت است که مسیر هموار و حرکت ها آسان می شود.
وی با اشاره به نامگذاری امسال نیز توسط مقام معظم رهبری به نام اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی اظهار داشت : می طلبد که مسوولان با مدیریت جهادی و اجرای امور با دقت و شتاب مناسب در تحقق این شعار موثر باشند و مردم نیز با تبعیت از فرامین رهبری در این راه گام بردارند.
این فرمانده سپاه ادامه داد: البته دیگر شعار های معظم له که خمیر مایه ی تمامی کار ها است را نباید فراموش کرد.
وی گفت :همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند همه چیز ما، هویت و فرهنگ ماست آن هم فرهنگی برخاسته از فرهنگ دینی و علوی است و نهادینه شدن این فرهنگ، دمیدن روحی دوباره به انسان ها و فراهم شدن زمینه ایجاد حکومت اسلامی و مهدوی است.
این سپاهی افزود بی تردید فرهنگ زیر بنای همه چیز یک ملت است بنابراین در اقتصاد نیز می توان گفت اقتصاد بدون فرهنگ اسلامی در کشور ما مسیری را می پیماید که اقتصاد های شرق و غرب رفته و به شرک منتهی شده اند.
عباسی ادامه داد :فرهنگ اقتصاد اسلامی در سیره علوی و هم در سفارشات خاتم انبیاء تاکید فراوان شده است و در واقع این نوع اقتصاد خود یک فرهنگ ناب است.
وی تصریح کرد: در بحث ترویج اقتصاد مقاومتی نیز بهترین مکان برای فرهنگ سازی این نوع اقتصاد مدارس ، دانشگاه ها و خانواده ها هستند و باید مراکز فرهنگی و آموزشی با همکاری رسانه های محلی این فرهنگ را ترویج دهند.
وی در خاتمه گفت :سپاه و بسیج به عنوان بازوان انقلاب و رهبری در بعد اقتصاد مقاومتی و مدیریت جهادی در قالب بسیج سازندگی یک الگو سازی انجام داده است که می تواند مد نظر مدیران قرار گیرد.ک/3
7366/ 667
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن