تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):برتر از هر کار نیکی، کاری هست تا جاییکه مرد در راه خدا کشته شود، پس چون در راه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802808981




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تحقق سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی نقشه راه عزت و سربلندی ایران است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

تحقق سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی نقشه راه عزت و سربلندی ایران است سنندج - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: تلاش برای عملیاتی کردن فرامین رهبری و تحقق سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی، نقشه راه عزت و سربلندی ایران است.


حجت الاسلام و المسلمین سید محمد حسینی شاهرودی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ترویج اقتصاد مقاومتی و پیروی از فرامین رهبر معظم انقلاب، به عنوان یک وظیفه برای ما راهکار مقابله با جنگ اقتصادی دشمن است.
وی با اشاره به تحریم ها و فشارهای اقتصادی دشمن علیه ملت گفت: دشمنان نظام در جبهه جنگ نرم در چهار حوزه اصلی فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی کمین کرده اند که مقابله با چنین توطئه هایی نیازمند بسیج دستگاه های اجرایی و مردم است.
حجت الاسلام حسینی شاهرودی گفت: برای مقابله با هجمه های فرهنگی باید زیر ساخت های لازم در حوزه های فرهنگ بومی و اسلامی ارتقا یابد.
وی ترویج بصیرت افزایی و دشمن شناسی در جامعه را برای مقابله با جنگ نرم دشمن در گزینه سیاسی ضروری دانست و خواستار آگاهی بخشیدن به جامعه در این بخش شد.
نماینده ولی فقیه در کردستان موضوع های اجتماعی و تقویت بنیان خانواده با بهره گیری از آموزه های دینی و فرهنگ قرآنی را گامی موثر در مقابل هجمه دشمنان در جنگ نرم عنوان کرد و افزود: دشمنان با فیلم های ماهواره ای در جهت از هم پاشیدن بنیان مقدس خانواده های ایرانی در تلاش هستند که باید هوشیارانه در مقابله با این موضوع برنامه ریزی کنیم.
به گفته وی فشارها و تهدیدات دشمن، همیشه برای ما فرصتی غنی در تقویت زیرساخت های مورد نیاز و گامی برای استقلال بیشتر کشور بوده است، بنابراین باید از تهدیدهای دشمنان به عنوان فرصتی غنی بهره بگیریم.
وی توجه هر چه بیشتر مسوولین و فعالان فرهنگی را به درونی کردن موضوع صرفه جویی در هزینه ها برای تحقق منویات رهبر انقلاب در زمینه اقتصاد مقاومتی و خلق حماسه اقتصادی بسیار حایز اهمیت خواند و بر آن تاکید کرد.
نماینده ولی فقیه در کردستان کار فرهنگی را پایه و اساس تحقق اقتصاد مقاومتی و درونی کردن فرهنگ صرفه جویی بیان کرد و افزود: همه ما در قبال مردم مسوول هستیم و با اعمال خود و عمل به گفتار خویش می‏ توانیم کار فرهنگی موثری انجام دهیم.
وی درونی کردن مسایل مهم و تاثیرگذار فرهنگی را در خانواده ها بسیار تعیین کننده خواند و رسانه های جمعی را به اجرای ویژه برنامه های اقتصاد مقاومتی و صرفه جویی فرا خواند.
حجت الاسلام حسینی شاهرودی تبیین سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی و بیانات رهبری را از سوی دستگاه های فرهنگی و آموزشی بسیار حایز اهمیت خواند و بر آن تاکید کرد.ک/3
533/7354
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن