تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 16 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):تسبيحات فاطمه زهرا عليهاالسلام در هر روز پس از هر نماز نزد من محبوب تر از هزار ركعت ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821366863




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سومين کنگره بين المللي کاشت حلزون شنوايي برگزار مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۶ فروردين ۱۳۹۳ (۱۵:۳۲ب.ظ)
سومين کنگره بين المللي کاشت حلزون شنوايي برگزار مي شود سومين کنگره بين المللي کاشت حلزون شنوايي و علوم وابسته با حضور متخصصاني از امريکا و اروپا 20 تا 22 ارديبهشت ماه در هتل اسپيناس تهران برگزار مي شود.
به گزارش خبرگزاري موج، پروفسور محمد اجل لوئيان دبير علمي اين کنگره با اعلام خبر فوق گفت: با توجه به اينکه سابقه کاشت حلزون شنوايي در ايران به بيش از 20 سال مي رسد و تاکنون بيش از 6 هزار کاشت حلزون شنوايي در کشور انجام شده تا جايي که ايران در زمينه کاشت حلزون شنوايي در منطقه پيشتاز است، سومين کنگره بين المللي کاشت حلزون شنوايي و علوم وابسته با هدف ارايه دستاوردهاي جديد اين رشته و تبادل دانش ميان متخصصان داخل و خارج کشور برگزار مي شود.
وي ادامه داد: از ديگر اهداف اين کنگره، آموزش تعداد بيشتري از متخصصان گوش و حلق و بيني، کارشناسان شنوايي شناسي و نيز کارشناسان گفتار درماني به منظور شناسايي و درمان به موقع کودکان و افراد مستعد کاشت حلزون شنوايي است تا به جاي فرستادن کودکان ناشنوا به مدارس استثنايي، اين کودکان بتوانند، مانند ساير کودکان در مدارس معمولي تحصيل کنند.
دبير علمي سومين کنگره بين المللي کاشت حلزون شنوايي در ايران ادامه داد: در اين کنگره روش هاي جديد شناسايي، جراحي و توانبخشي ناشنوايان، جزييات تکنيک هاي کاشت حلزون شنوايي، سمعک هاي کاشتني براي کم شنوا و ناشنوايان، موارد جديد کاشت ساقه مغز براي کساني که فاقد استخوان حلزوني هستند و کاشت سمعک هاي کاملا کاشتني که از بيرون مشاهده نمي شوند، ارايه مي شود.
وي گفت: همچنين سه کارگاه با موضوع روش هاي نوين کاشت حلزوني، دستگاه هاي جديد کاشت حلزون و روش هاي جديد جراحي کاشت حلزون برپا مي شود.
پروفسور اجل لوئيان اظهار داشت: در اين کنگره 35 ميهمان خارجي که همگي از استادان به نام اين رشته در دنيا هستند از کشور هاي امريکا، کانادا، انگليس، فرانسه، آلمان، اتريش و استراليا حضور دارند.
ياد آور مي شود، اين کنگره که از سوي انجمن علمي جراحان گوش، گلو، بيني و سر و گردن ايران برگزار مي شود، براي متخصصان اين رشته داراي بيش از 16 امتياز بازآموزي است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن