تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن هرگاه سخن گويد ياد (خدا) مى كند و منافق هرگاه سخن گويد بيهوده گويى مى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820403851




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کنگره بین المللی ارتوپدی اطفال در مشهد برگزار می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

کنگره بین المللی ارتوپدی اطفال در مشهد برگزار می شود مشهد- ایرنا- کنگره بین المللی ارتوپدی اطفال با حضور متخصصان این رشته از داخل و خارج کشور به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد برگزار می شود.


دبیر اجرایی این کنگره روز دوشنبه با بیان مطلب فوق در جمع خبرنگاران افزود: این کنگره در طول روزهای 27 تا 29 فروردین ماه با حضور افزون بر 250 نفر از متخصصان این رشته برگزار خواهد شد.
دکتر فرشید باقری اظهار داشت: در این کنگره پروفسور گراف استاد برجسته رشته ارتوپدی جهان و همچنین متخصصان ارتوپدی از کشورهای اتریش، یونان و سوئیس حضور دارند.
دانشیار دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزود: افزون بر 20 مقاله پیرامون ارتوپدی اطفال در قالب سه روز برگزاری این کنگره توسط استادان داخلی و خارجی ارایه می شود.
وی برپایی کارگاه آموزشی سونوگرافی ˈهیپ نوزادانˈ توسط پروفسور گراف را از دیگر بخش های این کنگره عنوان کرد.
دبیر کنگره بین المللی ارتوپدی اطفال افزود: ارتوپدی اطفال یکی از رشته های تخصصی جدید در کشورمان است و در حال حاضر قریب به 20 پزشک متخصص این رشته در سطح کشور فعالیت می کنند.
باقری با بیان اینکه بیماریهای ارتوپدی اطفال به دو بخش مادرزادی و اکتسابی تقسیم می شوند، افزود: اغلب این بیماریها مانند دررفتگی لگن و پای چمبری (انحنای پای کودک از مچ) به صورت مادرزادی ایجاد می شوند.
به گفته وی، بیماری دررفتگی مادرزادی لگن به طور ناشناخته در جنس دختران شیوع بیشتری داشته و از طرفی پای چمبری در پسران شایع تر است.
وی در پایان گفت: بیماریهای ارتوپدی اطفال، در صورت تشخیص زودرس و حداکثر تا سن چهار سالگی، از طریق جراحی قابل درمان هستند.
7487/659
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




25/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 54]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن