تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  حضرت فاطمه زهرا (ع):خداوند ايمان را براى پاكى از شرك... و عدل و داد را براى آرامش دل‏ها واجب نمود. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814725565




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعطای کمک هزینه نقدی و سبد کالای حمایتی به خانوارهای ساکن جزیره هنگام


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

از سوی سپاه فجر استان فارس انجام می شود اعطای کمک هزینه نقدی و سبد کالای حمایتی به خانوارهای ساکن جزیره هنگام شیراز - ایرنا ، فرمانده سپاه فجر استان فارس در بازدید خبرنگاران از طرح های عمرانی خدماتی این سپاه در جزیره هنگام اعلام کرد : سپاه فجر برای حمایت از اقشار آسیب پذیر و کمک به خانواده های نیاز مند و محروم در این جزیره به هر خانواده مبلغ دو میلیون ریال به عنوان کمک هزینه زندگی پرداخت می کند.


به گزارش خبرنگار ایرنا ، بازدید خبرنگاران از طرح های عمرانی خدماتی سپاه فجر فارس در قالب یک اردوی سه روز از 23 تا 25 فروردین ماه انجام شد و طی آن خبرنگاران در معیت سردار غلامحسین غیب پرور فرمانده ارشد سپاه فجر فارس از این جزیره بازدید و با برخی از محرومیت های زندگی مردم در این منطقه آشنا شدند.
سردار غلامحسین غیب پرور در جریان این بازدید بیان داشت : مردم جزیره هنگام مردمی شیعی مذهب ، متدین و معتقد به آرمان های امام راحل و رهبری معظم انقلاب هستند اما متاسفانه بر اثر برخی کم توجهی ها در شرایطی کاملا نا مناسب و سخت زندگی می کنند.
وی ادامه داد : برا ی بیان محرومیت ها در این جزیره همین کافی است که بدانیم در کل جزیره هنگام با بیان از 160 خانوار فقط دو دستگاه خودرو وجود دارد که یک دستگاه آن وانت و دیگری یک دستگاه کامیونت سبک است.
فرمانده سپاه فجر استان فارس با بیان اینکه سپاه فجر برای یک بار امسال اقدام به پرداخت کمک هزینه نقدی و غیر نقدی به ساکنان این جزیره خواهد کرد گفت : در مرحله نخست به هر خانواده دو میلیون ریال کمک هزینه نقدی و در مرحله دوم به هر خانواده دو سبد کالا اعطا خواهد شد که سد کالا در ماه مبارک رمضان توزیع خواهد شد .
سردار غیب پرور افزود : سپاه فجر همچنین اقدام به احداث یک مجموعه ورزشی و یک خانه عالم در این جزیره کرده که در مراحل پایانی احداث است و بنای مسجد امام صادق (ع) هم در این جزیره شروع شده و همزمان با 13 رجب امسال افتتاح می شود.
جزیره هنگام از جزیره های ایران در خلیج فارس است که با آبادی های کوچک با وسعت حدود 50 کیلومتر مربع در جنوب جزیرهٔ قشم واقع شده و دارای معادن نمک و خاک و سرب است.
از نقاط دیدنی این جزیره تأسیسات بندری انگلیسی ها است تماشای دسته های دلفین اطراف جزیره یکی از دیدنی های این جزیره به شمار می رود.
شنا و غواصی در سواحل پیرامون جزیره و تماشای لاکپشتان دریایی، سواحل زیبای صخره ای و شنی از جمله جاذبه های دریایی اطراف هنگام و طبیعت منحصر به فرد آن است .ک/2
677
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




26/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 73]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن