تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خدا را خالصانه ياد كنيد تا بهترين زندگى را داشته باشيد و با آن راه نجات و رستگارى را ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820981556




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آب مصرفی مورد نیاز مسافران نوروزی و ساکنین جزیره کیش تامین شده است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

یک مسوول آب مصرفی مورد نیاز مسافران نوروزی و ساکنین جزیره کیش تامین شده است کیش - ایرنا - مدیر اجتماعی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی سازمان منطقه آزاد کیش گفت: آب شیرین کن جزیره کیش روزانه 22هزار متر مکعب آب مصرفی موردنیاز مهمانان نوروزی و ساکنین جزیره کیش را تولید می کند و با تدبیر مناسب ،در ایام تعطیلات نوروزی هیچ مشکلی برای تامین آب وجود ندارد.


ˈمحمد پازوکیˈ روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود:میزان ذخیره آب شرب در مخزن نگهداری کیش نیز حدود 30 هزار متر مکعب است که این میزان می تواند بیش از یک روز در صورت بروز مشکل، آب مورد نیاز مردم را تامین کند.
وی با بیان اینکه معاونت امور اجتماعی نقش هماهنگ کننده دستگاه های اجرایی با سازمان منطقه آزاد را دارد، گفت: بیشترین ارتباط مردم و دستگاه های اجرایی نیز با این معاونت است.
به گفته وی، در بخش تامین و مصرف برق به ویژه برای ایام تعطیلات نوروزی، تاکنون مشکل خاصی وجود نداشته و تنها یک مورد قطعی کوتاه مدت برق در اولین هفته سال 93رخ داده است.
وی میزان برق تولیدی در جزیره را با میزان مصرف برابر دانست و افزود: هفت هزار و 757 مگاوات ساعت برق در نیروگاه های جزیره تولید و وارد مدار می شود.
پازوکی از دیگر وظایف مدیریت اجتماعی را در حوزه نظارت دانست و یادآور شد: در یک هفته ابتدایی سال جدید، 105 مورد نظارت بر کالاهای ورودی (مجوز ترخیص پوشاک، لوزام آرایشی و بهداشتی، غذایی و آشامیدنی) صورت گرفته است.
وی خاطر نشان کرد: در همین مدت 65 مورد نیز نمونه گیری و آزمایش های میکروبی و شیمیایی بر روی کالاهای وارداتی برای اطمینان از سلامت آنها، انجام گرفته است.
وی تمدید مهلت خودروهای ورودی از سرزمین اصلی به جزیره کیش را یکی دیگر از وظایف مدیریت اجتماعی اعلام و اضافه کرد:تمدید مهلت 534 خودروی مسافران نوروزی از سه روز به پنج روز در یک هفته ابتدایی سال انجام شد.
9102/668
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 78]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن