تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):با اخلاق نيكو، گفتار نرم مى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820996294




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مردم اصلي ترين ناظران اجراي صحيح هدفمندي يارانه ها


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۶ فروردين ۱۳۹۳ (۱۲:۴۸ب.ظ)
استاندار آذربايجان غربي تاکيد کرد: مردم اصلي ترين ناظران اجراي صحيح هدفمندي يارانه ها استاندار آذربايجان غربي تاکيد کرد: مردم اصلي ترين ناظران اجراي صحيح فاز دوم هدفمندي يارانه ها هستند و مسئولان بايد از اين ظرفيت در راستاي تحقق اهداف اقتصاد مقاومتي استفاده کنند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري موج؛ سعادت که در جلسه ستاد تنظيم بازار استان سخن مي گفت اظهار داشت: بايد با تلاش و برنامه ريزي هاي جدي مردم را در صحنه نگهداشت تا نقش خود را همچون گذشته در تعيين سرنوشت كشور ايفا کنند .
وي افزود: اجراي مرحله دوم قانون هدفمندي يارانه ها يكي از مهمترين مسايل كشور است كه اجراي آن بدون حضور و مشارکت مردم ميسر نيست .
وي افزود: دولت سعي دارد گام هاي مثبتي در راستاي صرفه جويي و اختصاص مبالغ حاصل از هدفمندي يارانه ها به بخش توليد و بهداشت بردارد و در همين راستا مسئولان نيز بايد تمام تلاش خود را در جهت كاهش فشار بر مردم و نظارت بر افزايش قيمت ها بكار گيرند.
استاندار آذربايجان غربي خاطرنشان كرد: مردم اهرم مهم نظارتي و بازرسي مي باشند كه نبايد از آن غفلت کنيم، ما بايد از همين مردم براي نظارت و اجراي درست مرحله دوم قانون هدفمندي يارانه ها استفاده كنيم.
سعادت به نقش ستاد تنظيم بازار در كنترل قيمت ها نيز اشاره کرد و گفت: اين ستاد نقش بسزايي در نظارت و كنترل قيمت ها و همچنين پيشگيري از افزايش قيمت ها با شيب تند دارد لذا از اعضاي ستاد انتظار مي رود طرح ها و ايده هاي خود را براي ايجاد آرامش و اجراي منطقي و ملايم قانون هدفمندسازي يارانه ها در جامعه ارائه کنند.
در اين نشست هم با تاکيد بر نقش بازار در کاهش آثار منفي احتمالي ناشي از اجراي طرح هدفمندي يارانه ها، اظهار داشت: بازار بايد در زمان معين با نظارتهاي بيشتر، کنترل شود تا مردم از افزايش قيمتها متضرر نشوند.
تقي کهوريان با اشاره به تاکيد رييس جمهوري مبني بر رونق توليد به عنوان يکي از مهمترين برنامه هاي دولت اضافه کرد: دولت در نظر دارد با برنامه هاي مناسب، ميزان تورم را در سال جاري از 35 درصد به 25 درصد کاهش دهد که تحقق اين امر، نيازمند تلاش تمامي نهادهاست.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 92]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن