تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):برترین عبادت مداومت نمودن بر تفکر درباره خداوند و قدرت اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820468352




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مردم اصلي ترين ناظران اجراي صحیح فاز دوم هدفمندي يارانه ها هستند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شمال > آذربایجان غربی استاندار آذربايجان غربي:
مردم اصلي ترين ناظران اجراي صحیح فاز دوم هدفمندي يارانه ها هستند
ارومیه – خبرگزاری مهر:استاندار آذربایجان غربی تاکید کرد: مردم اصلي ترين ناظران اجراي صحیح فاز دوم هدفمندي يارانه ها هستند و مسئولان باید از ظرفیت مردم در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی استفاده کنند.



به گزارش خبرنگار مهر، قربانعلی سعادت دوشنبه شب در جلسه ستاد تنظیم بازار استان افزود: ما بايد با تلاش و برنامه ريزي هاي جدي مردم را به صحنه آورده تا نقش خود را در تعیین سرنوشت كشور ایفا کنند زيرا اين دولت با رأي همين مردم سر كار آمده است. وی ادامه داد: اجراي مرحله دوم قانون هدفمندی یارانه ها يكي از مهمترين مسايل كشور است كه بدون حضور و مشارکت مردم اجرای آن امكان پذير نيست. سعادت اظهارداشت: دولت يازدهم با شعار تدبير و اميد و با تكيه بر عقلانيت و خردمندي و بهره گيري از ظرفيت هاي مردمي، سعي دارد گام هاي مثبتي در راستاي صرفه جويي و اختصاص مبالغ حاصل از هدفمندي يارانه ها به بخش توليد و بهداشت بردارد. استاندار آذربايجان غربي در ادامه تاكيد كرد: مديران و مسئولان استان نيز در چهارچوب اهداف و سياست هاي دولت تدبير و اميد، بايد تمام تلاش خود را در جهت كاهش فشار بر مردم و نظارت بر افزايش قيمت ها بكار گيرند. وي عنوان كرد: مردم اهرم مهم نظارتي و بازرسي مي باشند كه نباید از آن غفلت کنیم، ما بايد از همين مردم براي نظارت و اجراي درست مرحله دوم قانون هدفمندی یارانه ها استفاده كنيم. سعادت در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به برخي موانع و مشكلات پيش روي اجراي مرحله دوم هدفمند سازي يارانه ها افزود: با اصلاح قيمت هاي حامل هاي انرژي در فاز دوم ما بايد با مديریت صحيح در آمد حاصل از اين اصلاح را به سوي توليد و بهداشت و درمان و توسعه زیرساخت های کشور هدايت كنيم. وي به شعار اقتصاد و فرهنگ با عزم ملي و مديريت جهادي نيز اشاره كرد و گفت: براي اجراي درست و صحيح مرحله دوم و اينكه بتوان در كشور رونق اقتصادي ايجاد كرد بايد بتوان به روش صحيح درآمد حاصل از آن را به سمت سرمايه گذاري سوق دهیم چرا که اگر در اين مسير درست عمل نكنيم دچار مشكلات جدي تري خواهيم شد . استاندار آدربايجان غربي در بخش پاياني سخنان خود با اشاره به نقش ستاد تنظيم بازار در كنترل قيمت ها گفت: اين ستاد نقش بسزايي در نظارت و كنترل قيمت ها و همچنین عدم افزايش قيمت ها با شيب تند دارد لذا از اعضای ستاد انتظار می رود طرح ها و ایده های خود را برای ایجاد آرامش و اجرای منطقی و ملایم قانون هدفمندسازی یارانه ها در جامعه ارائه کنند. در پايان جلسه مديران دستگاه های اجرایی طرح ها و پیشنهادات خود را در خصوص اجرای هر چه بهتر قانون هدفمندی یارانه ها در استان ارائه کردند.


۱۳۹۳/۱/۲۶ - ۱۰:۰۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن