تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سزاوار است هر يك از شما در دهان و بينى زياد آب بچرخاند، چرا كه اين كار، مايه آمرزش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820310021




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افزایش قیمت آب با رعایت الگوی صحیح مصرف مبلغ ناچیزی خواهدشد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

افزایش قیمت آب با رعایت الگوی صحیح مصرف مبلغ ناچیزی خواهدشد اهواز - ایرنا - معاون امور مشترکان شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: با رعایت الگوی صحیح مصرف آب، افزایش قیمت آب مبلغ ناچیزی خواهد شد.


به گزارش روابط عمومی این شرکت، ˈحمید محبیˈ در گردهمایی سالانه مدیران ادارات تابع اظهار کرد: با افزایش 20 درصدی قیمت هر مترمکعب آب در اواخر سال گذشته برای آن دسته از مشترکانی که الگوی مصرف را رعایت کرده اند تغییر چندانی در قبوض خود مشاهده نمی کنند.
وی آبفا خوزستان را شرکتی خودگردان برشمرد که همواره جزو شرکت های زیانده به شمار می آیند چرا که هر متر مکعب آب تولیدی را بسیار کمتر از قیمت فروش به دست مشترکان می رسانند.
محبی تنها راه برون رفت از وضع فعلی را اعمال مدیریت جهادی مانند سال های گذشته عنوان و اضافه کرد: آبفا خوزستان با اعمال مدیریت جهادی بارها از گردنه های سختی به سلامت عبور کرده که خشک سالی چند سال اخیر و ارایه خدمات مستمر به مشترکان و جذب اعتبارات داخلی و خارجی و بهره گیری از بخش خصوصی به منظور گسترش سطح خدمات رسانی ه شهروندان نمونه های بارزی از مدیریت جهادی و همت جمعی کارکنان آبفا است.
وی کاهش هزینه ها، ارتقای سطح دانش و تکنولوژی، بهره وری بهتر از مکانات موجود و خلوص نیت در انجام کارها را لازمه مدیریت جهادی در انجام هرچه بهتر کارها و عبور از موانع و مشکلات پیش رو بیان کرد.
معاون امور مشترکان آبفا خوزستان یکی از کارهای جهادی را اعمال مدیریت به منظور عبور از دوره گرما در فصل تابستان با سربلندی عنوان کرد که همواره مورد تاکید وزارت نیرو بوده است.
وی همچنین با توجه به اینکه شرکت های آبفا خودگردان بوده و همواره با مشکلات مالی برای خدمات رسانی به مردم دست به گریبان هستند خواستار کمک خیران در اجرای پروژه های عام المنفعه و خداپسندانه طرح های آب رسانی به مردم شد.
645/641
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




26/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن