تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):شش (صفت) در مؤمن نيست: سخت گيرى، بى خيرى، حسادت، لجاجت، دروغگويى و تجاوز.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820385032




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رییس کل بانک مرکزی: تغییرات ساختاری در اقتصاد ایران رخ می دهد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

رییس کل بانک مرکزی: تغییرات ساختاری در اقتصاد ایران رخ می دهد تهران- ایرنا- رییس کل بانک مرکزی گفت: عمیقا معتقدیم در چند سال آینده شاهد تغییرات ساختاری مهمی در اقتصاد ایران خواهیم بود که بر اساس آن رشد اقتصادی با ثبات و غیر تورمی که تمام مردم ایران، منطقه و دنیا را منتفع خواهد کرد را به همراه دارد.


به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی بانک مرکزی ، ولی الله سیف با شرکت در جلسه مشترک روسای کل بانک های مرکزی منطقه خاورمیانه و آفریقای شمالی که با حضور مدیرعامل صندوق بین الملی پول و به منظور تبادل نظر در خصوص چالش های موجود در منطقه تشکیل شده بود، افزود: باتوجه به تنوع منابع و ظرفیت های اقتصادی، ارزیابی ها و کمک های فنی صندوق بین المللی پول در حل چالش های مختلف موجود در این منطقه مفید است.
وی همچنین از تلاش های صندوق و مدیریت اجرایی آن نهاد در حمایت از کشورهای عرب در حال گذار جهت دستیابی به ثبات اقتصادی و تامین نیازهای اقتصادی تقدیر کرد.
وی همچنین سیاست های موردنظر رییس جمهوری برای دستیابی به ثبات اقتصادی کلان، افزایش رشد اقتصادی بالقوه و ایجاد فرصت های اشتغال را اعلام کرد.
رئیس کل بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران همچنین در این جلسه به برنامه های در دست اقدام از جمله یکسان سازی نرخ ارز، اصلاحات بخش بودجه ای و اجرای مرحله دوم برنامه هدفمندی یارانه ها اشاره کرد.
اقتصام(1)** 9141 **1561
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




26/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن