تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خودت را به داشتن نيّت خوب و مقصد زيبا عادت ده، تا در خواسته ‏هايت موفق شوى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820002161




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

منابع حاصل از افزایش قیمت حاملهای انرژی باید در مسیر رونق تولید قرار گیرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

استاندار آذربایجان غربی: منابع حاصل از افزایش قیمت حاملهای انرژی باید در مسیر رونق تولید قرار گیرد ارومیه - ایرنا - استاندار آذربایجان غربی گفت: منابع حاصل از افزایش قیمت حاملهای انرژی باید در مسیر درست خود و رونق تولید قرار گیرد تا به اهداف اجرای آن دست یابیم.


قربانعلی سعادت عصر روز دوشنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار آذربایجان غربی افزود: قرار بود که در فاز نخست اجرای قانون هدفمندی یارانه ها، 50 درصد منابع حاصل شده از افزایش قیمت حاملهای انرژی به رونق تولید اختصاص یابد که اینگونه نشد و امیدوار هستیم در دور دوم اجرای این طرح، این امر محقق شود.
وی اضافه کرد: در این صورت است که می توان از اثرات رکودی و تورمی حاصل از هدفمندی یارانه ها کاست.
وی همچنین بر توجه ویژه به بازار برای جلوگیری از سودجویی برخی افراد از افزایش برخی قیمت ها تاکید کرد و ادامه داد: نظارت باید در صدر برنامه های دستگاههای اجرایی قرار گیرد.
استاندار آذربایجان غربی با اشاره به ضرورت استفاده از ظرفیتهای مردمی در نظارت بر بازار در استان اظهار کرد: مردم، بهترین عامل نظارتی هستند و مردم را باید برای نظارت مستمر بر بازار بسیج کرد.
سعادت گفت: در کنار بسیج مردمی برای نظارت، گزارشهای اخذ شده از آنان نیز باید به صورت جدی پیگیری شود تا آنها خیال نکنند که تخلفات رصد شده مورد رسیدگی قرار نمی گیرد.
وی افزود: بهره مندی از ظرفیت اعضای کانونهای فرهنگی و هنری مساجد نیز در این خصوص بسیار حائز اهمیت است که اقدامات لازم در این خصوص را می توان در استان انجام داد.
وی با انتقاد از کاهش سهمیه آرد نانوایی ها در ایام نوروز در برخی شهرستانهای آذربایجان غربی اضافه کرد: این استان در نوروز، مسافرپذیر است و باید سهمیه آرد بیشتر از زمان های دیگر سال در برخی شهرستانها توزیع شود تا مشکلی در این خصوص نداشته باشیم.
8136/581
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




25/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن