تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):ابتداى هر كتابى كه از آسمان نازل شده، بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم است. هر گاه بس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820504665




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

زنجان ، میزبان برگزیدگان معادن و صنایع معدنی و متالوژی


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

زنجان ، میزبان برگزیدگان معادن و صنایع معدنی و متالوژی زنجان - ایرنا - شرکت های داخلی و خارجی در حال ثبت نام و اعلام آمادگی برای حضور در نمایشگاه بین المللی معدن، صنایع معدنی و متالوژی در زنجان هستند.


به گزارش ایرنا، مجری برگزاری نمایشگاه بین المللی معدن، صنایع معدنی و متالوژی در استان زنجان گفت: تاکنون بیش از 100 شرکت داخلی آمادگی خود را جهت حضور در این نمایشگاه اعلام کرده و 50 شرکت نیز ثبت نام قطعی نموده اند.
محمود بندرچی افزود: بیش از 50 درصد شرکت های مشارکت کننده در این نمایشگاه از استان زنجان بوده و مابقی شرکت ها از نقاط مختلف کشور خواهند بود.
وی اظهار کرد: پیش بینی می گردد از کشورهای حوزه خلیج فارس ، چین ، آلمان ، ایتالیا ، اسلوونی ، بلاروس ، قزاقستان و افغانستان بازدید کنندگانی از این نمایشگاه داشته باشند.
بندرچی عنوان کرد: با 21 رایزن بازرگانی مقیم در خارج از کشور مکاتبات لازم صورت گرفته که امیدواریم شاهد حضور هیات های تجاری بازاریابی از این کشور ها در نمایشگاه باشیم.
مدیر عامل شرکت رستاک پادویژن گفت: زنجان به لحاظ دارا بودن پتانسیل های معدنی جزو پنج استان معدنی کشور به شمار می رود و نزدیکی به پایتخت و وجود سالن های نمایشگاهی استاندارد برای برگزاری این نمایشگاه مهیا ساخته است.
وی با بیان اینکه نمایشگاه بین المللی کاسپین یکی از بهترین سالن های نمایشگاهی کشور محسوب می شود افزود: نبود پرواز مستقیم در فرودگاه زنجان به تهران و عدم وجود هتلینگ قوی از جمله معضلاتی است که برگزار کنندگان نمایشگاههای بین المللی در استان زنجان با آن مواجه هستند .
بندرچی به همکاری بی نظیر بخش دولتی و واحدهای مرتبط با صنعت ومعدن استان زنجان با این شرکت اشاره کرد و افزود : با توجه به سابقه برگزاری نمایشگاهها توسط این شرکت در اکثر استانهای کشور ، زنجان جزء معدود استان هایی است که کلیه بخش های دولتی و خصوصی با هم متحد شدند تا این نمایشگاه به نحو احسن برگزار گردد.
وی یادآور شد : اطلاع رسانی و جذب مشارکت تشکل های بخش خصوصی از طریق سازمان صنعت ، معدن وتجارت استان زنجان یکی از نقاط قوت برگزاری این نمایشگاه به شمار می رود.
به گفته بندرچی نمایشگاه بین المللی معدن ، صنایع معدنی و متالوژی زنجان در مساحت پنج هزار متر مربع ، از تاریخ سوم لغایت ششم تیر ماه از ساعت 15 الی 21 در محل نمایشگاه بین المللی کاسپین برگزار می گردد.
522
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




25/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن